🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42513.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حضور نسخه مشکی رنگ سرفس بوک در ویدیوی تبلیغاتی جدید اینتل [تماشا کنید]

همان طور که در دیجیاتو خواندید، اینتل دیروز از نسل هشتم پردازنده های خود رونمایی کرد و با پخش یک ویدیوی کوتاه، به برخی از بهبودهای محصولات جدید خود اشاره نمود. اما نکته جالب توجه ...

همان طور که در دیجیاتو خواندید، اینتل دیروز از نسل هشتم پردازنده های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خود رونمایی کرد و با پخش یک ویدیوی کوتاه، به برخی از بهبودهای محصولات جدید خود اشاره نمود. اما نکته جالب توجه در ویدیوی مذکور، حضور یک دستگاه لپتاپ بی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نام و نشان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است که به نظر می رسد نسخه مشکی رنگ سرفس بوک مایکروسافت باشد.

دستگاه موجود در ویدیو از دکمه Eject و لولای مشابه با سرفس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بوک برخوردار است

بد نیست بدانید که کمپانی ساکن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ردموند آخرین بار حدود چهار سال پیش از رنگ مشکی در کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قابل حمل خود (سرفس پرو 2) استفاده کرده بود و حالا ویدیوی اینتل، دستگاهی را نشان می دهد که به لولایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشابه با سرفس بوک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مجهز بوده و از دکمه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - «Eject» مخصوصی که در کیبورد سرفس بوک نیز موجود است، بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بر اساس اطلاعات قبلی، مایکروسافت پاییز امسال از نسخه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - LTE سرفس پرو رونمایی خواهد کرد و بعید نیست در رویداد معرفی آن، از ورژن جدید و مشکی رنگ سرفس بوک نیز پرده برداری کند.

همچنین لازم به ذکر است که در ویدیوی تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینتل برای پردازنده های نسل هشتم، عبارت «designed for what’s coming next» به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - معنی «طراحی شده برای آنچه در راه است» نیز به چشم می خورد که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - احتمالاً به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عرضه سرفس بوک جدید با چیپست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چهار هسته ای کیبی لیک اشاره دارد.

در ادامه کلیپ تبلیغاتی اینتل را مشاهده می کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone