🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42527.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات قدم بعدی در جهت رفع فیلتر توییتر را برداشت

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات در دولت دوازدهم که پیشتر هم از مزیت‌های توییتر و علل استفاده شخصی‌اش از این پلتفرم گفته بود، حالا خاطر نشان می‌کند که روسای این شبکه اجتماعی برای مذاکره ...

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات در دولت دوازدهم که پیشتر هم از مزیت‌های توییتر و علل استفاده شخصی‌اش از این پلتفرم گفته بود، حالا خاطر نشان می‌کند که روسای این شبکه اجتماعی برای مذاکره جهت اعتمادسازی مسئولین ایرانی آماده‌اند.

آذری جهرمی که در دوره کسب رای اعتماد خبر داده بود که از حق کاربران جهت استفاده از شبکه‌های اجتماعی دفاع می‌کند، حالا در مصاحبه‌ای با روزنامه «ایران» اذعان می‌کند که توییتر آمادگی‌اش برای حل مشکلات را اعلام کرده است: «فکر می‌کنم با توجه به شرایط حال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حاضر زمینه برای این گفتگو و تعامل وجود دارد. فضای توییتر فضایی با محتویات غیر اخلاقی نیست که باید مسدود باقی بماند چرا که بیشتر فضای این شبکه معقول - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. بنابراین تنها از راه اعتماد‌سازی از سوی همین شبکه، امکان رفع فیلترینگ آن وجود دارد.»

جهرمی در مصاحبه خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فیلترینگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توییتر را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یک موضوع حاکمیتی عنوان کرد: «این شبکه در رخداد سال ۸۸ موضعی علیه حکومت ایران داشت. در آن زمان و براساس اظهاراتی که از سوی مدیر این شبکه مطرح شد دولت ایران این تصور را داشت که آنها در امور داخلی کشور دخالت کرده‌‎اند و فیلتر توییتر به این دلیل اتخاذ شد.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید که علاقه توییتر برای فعالیت در ایران، اتفاق تازه‌ای نیست. چهار سال پیش زمانی که حسن روحانی برای بار نخست به عنوان رییس جمهوری ایران انتخاب شد، «جک دورسی» در توییتر به سراغش آمد و جهت رفع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مسدودی توییتر در ایران اعلام همکاری کرد.

اما آیا چهار سال بعد از مکالمه کوتاه روحانی با دورسی، جوان‌ترین وزیر کابینه حسن روحانی می‌تواند مشکلات کاربران ایرانی در دسترسی به توییتر را از میان بردارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone