🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29220.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رکورد‌های گینس: بزرگترین دومینوی انسانی با تشک [تماشا کنید]

دو سال پیش، دو مرتبه رکورد بزرگترین دومینوی انسانی با تشک شکسته شده و هزاران نفر نقش زمین شدند تا بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند. به گزارش سایت رسمی گینس دو شرکت Ayd ...

دو سال پیش، دو مرتبه رکورد بزرگترین دومینوی انسانی با تشک شکسته شده و هزاران نفر نقش زمین شدند تا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند. به گزارش سایت رسمی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - گینس دو شرکت Ayd Group و Stylution با همکاری ۲۰۱۶ فرد چینی موفق شدند این رکورد را در تاریخ اول مرداد ماه سال ۹۷ هجری شمسی ثبت کنند.

دو شرکت چینی یاد شده مجبور شدند برای شکستن رکورد گینس رویداد بزرگی در بیرون محوطه فروشگاه شهر ووهان برگزار کنند و و آمریکایی‌ هایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - که پیشتر موفق شده‌ بودند چنین پروسه‌‌ای را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - به سرانجام برسانند، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - کنار بگذارند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران

پروسه‌ افتادن بزرگترین دومینوی انسانی با تشک کشور چین، تنها ۱۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه به طول انجامید و ۲۰۱۶ داوطلب شرکت کننده‌ در این رویداد با تشویق حاضرین، روی زمین افتادند تا یکی دیگر از رکوردهای گینس توسط چینی ها بشکند.

۵ ماه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - پیش، یک کمپانی تجهیزات خانگی و الکترونکی به نام Aaron Inc در ایالت مریلند موفق شد با همکاری ۱۲۰۰ نفر از کارکنانش، بزرگترین دومینوی انسانی با تشک را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - خلق کند و رکورد گینس را بشکند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران

این پروسه که به عنوان قسمتی از جلسه های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - سالانه‌ مدیران با کارکنان انجام شد، تنها ۱۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه به طول انجامید. بزرگترین دومینوی انسانی با تشک آمریکا از ۳۴ ردیف تشکیل می‌شد و مساحتی در حدود ۷۰ هزار متر مربع را اشغال می‌ کرد.

اولین تشک این مجموعه را نیز مدیر عامل شرکت این کمپانی، جان رابینسون پرتاب کرد. با این وجود رکورد شکنی آمریکایی‌ها تنها ۵ ماه بیشتر دوام نیاورد و توسط چینی‌ها شکسته شد. نکته جالب این است که برگزار کنندگان آمریکایی این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - رویداد پس از ثبت رکورد، ۳۰۰ تشک به خیریه‌ های محلی اهدا کردند تا به دست بی خانمان هایی برسد که پس از وقوع سیل، خانه‌ای ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone