🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31869.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت گلکسی اس 10 ؛ ظاهری ظریف اما محکم

اول اسفند ماه سامسونگ از جدیدترین پرچمدارانش یعنی خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای برای اینکه کاربران سخت گیر را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند، سعی کرده بود این پرچمداران را به طراحی ...

اول اسفند ماه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - سامسونگ از جدیدترین پرچمدارانش یعنی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای برای اینکه کاربران سخت گیر را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند، سعی کرده بود این پرچمداران را به طراحی منحصر به فرد، سخت افزار فوق العاده قدرتمند، دوربین های حرفه ای و حسگر اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - زیر نمایشگر و ... مجهز کند. حال ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 10 برگ برنده‌‌ی دیگر سامسونگ را رو کرده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران

ما در دیجیاتو سعی کردیم از ابتدای معرفی این موبایل، بسیاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - از ویژگی‌های آن را مشخص کنیم و شما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - را با پرچمداران جدید سامسونگ بیشتر آشنا سازیم. تا به حال علاوه بر معرفی، برشمردن ویژگی‌ها و مقایسه این گوشی با پرچمداران رقیب، یک ویدیوی جعبه گشایی نیز برای آن منتشر کرده‌ایم. علاوه بر این تمامی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - قابلیت‌های خاص این موبایل در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - بررسی ویدیویی و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - متنی دیجیاتو به طور کامل تشریح شده‌اند.

حال اگر تمامی این مطالب را خوانده‌اید و هنوز به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - دوام این محصول شک دارید یا نگرانید که گلکسی اس 10 تاب تحمل خط و خش، آتش یا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - خم شدن بیش از حد را ندارد، توجه شما را به ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 10 در کانال یوتیوب معروف JerryRigEverything جلب می‌کنم.

بار دیگر زک نلسون تمام توان خود را بکار بسته و با ابزار‌های مختلف به جان پرچمدار جدید سامسونگ افتاده تا بتواند ذره‌ای در زیبایی و کارایی آن مشکل ایجاد کند اما فریب ظاهر زیبا و ظریف گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - 10 را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - نخورید چرا که این محصول در واقع تانکی است - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - که توانسته از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - تمامی تست‌های عجیب و غریب سربلند بیرون آید.

گذشت آن دورانی که نلسون می‌توانست تلفن‌های هوشمند پیشرفته را با دست خالی خم کند. گلکسی اس 10 از این آزمایش سر بلند بیرون آمده و نلسون هر چه تلاش کرده دروبین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - اصلی سه گانه یا دوربین سلفی آن را بشکند، موفق نشده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران

شاید یکی از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - دلایل این ناکامی، شیشه‌ی گوریلا گلس 6 باشد که روی تمامی  نمایشگر چهار دوربین گلکسی اس 10 را پوشانده و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - از آنها محافظت می‌کند. با اینکه احتمال خط افتادن پرچمدار جدید سامسونگ به شدت بالاست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - اما هر سکه یا کلید موجب خط افتادگی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - روی این موبایل نمی‌شود.

البته باید مراقب باشید که به ناحیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، آسیبی وارد نشود چرا که شکستن این قسمت، به طور کلی سنسور را از کار می‌اندازد.

البته آنقدر هم نیاز نیست نگران خرابی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 باشید چرا که خش‌های همیشگی نمی تواند آنچنان آسیبی به آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - بزند اما یک سقوط بلند و وحشتناک روی سطحی سخت می‌تواند کلا سنسور را از بین ببرد. پس برای پرچمدار جدید سامسونگ یک قاب محکم تهیه کنید و یا خیال راحت به استفاده از آن بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone