🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42209.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تماشای استوری های اینستاگرام از طریق وب فراهم شد

محبوبیت استوری های اینستاگرام روز به روز در حال افزایش بوده و آخرین اطلاعات به دست رسیده نشان می دهند که این بخش هم اکنون نزدیک به 250 میلیون کاربر دارد؛ رقمی که 50 میلیون ...

محبوبیت استوری های اینستاگرام روز به روز در حال افزایش بوده و آخرین اطلاعات به دست رسیده نشان می دهند که این بخش هم اکنون نزدیک به 250 میلیون کاربر دارد؛ رقمی که 50 میلیون بیشتر از گزارشی است که اینستاگرام تقریبا 5 ماه پیش منتشر کرد.

حالا اینستاگرام با فعال سازی قابلیت تماشای استوری هایش از طریق وب سعی دارد تا تعداد کاربران این قسمت را افزایش دهد. اگر پیشتر تنها با استفاده از اپلیکیشن موبایل می توانستید استوری ها را ببینید اکنون تماشای این بخش با رفتن به وب سایت Instagram.com ممکن شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان
برای نسخه وب فلش هایی سمت چپ و راست استوری ها وجود دارد که با کلیک روی آن ها می توانید به استوری های قبلی یا بعدی بروید.

البته این ویژگی فعلا روی اسمارت فون ها فعال بوده و احتمالا در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ای نزدیک به دسکتاپ بیاید. انتشار این آپدیت از امروز شروع شده و همچنین در ماه های آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاربران می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از طریق نسخه وب موبایل ها اقدام به ارسال استوری ها نمایند.

بد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیست بدانید اینستاگرام اذعان داشته که حتی اگر قابلیت تماشای استوری ها به نسخه وب دسکتاپ بیاید همچنان برنامه ای برای ارسال آن ها از این طریق نداشته و کاربران باید با موبایل هایشان استوری هایی که می خواهند را آپلود کنند. بخش استوری اینستاگرام که شباهت زیادی به یکی از ویژگی های اسنپ چت دارد از سال گذشته فعالیتش را آغاز کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زبیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب مرکز شما قلندرآباد گنبد کاووس اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در قلندرآباد شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone