🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37655.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی P20 و P20 پرو با اختلاف در صدر جدول DxOMark قرار گرفتند

هواوی امروز در شهر پاریس موبایل های پرچمدار P20 و P20 پرو را معرفی کرد. پیش از این هم می دانستیم که این دو تلفن همراه به امکانات حرفه ای تصویربرداری مجهز هستند، اما از ...

هواوی امروز در شهر پاریس موبایل های پرچمدار P20 و P20 پرو را معرفی کرد. پیش از این هم می دانستیم که این دو تلفن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همراه به امکانات حرفه ای تصویربرداری مجهز هستند، اما از سطح پیشرفت هواوی خبر نداشتیم تا اینکه DxOMark نتایج ارزیابی تخصصی خود از آنها را منتشر کرد و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نشان داد غول تکنولوژی چین استاندارد جدید و بی نظیری را در دنیای عکاسی موبایل تعریف کرده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هواوی P20 با کسب 107 امتیاز در بخش عکس، 94 امتیاز در بخش ویدیو و 102 امتیاز در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مجموع، صدرنشین قبلی این جدول یعنی گلکسی اس 9 پلاس را با سه امتیاز اختلاف کنار می - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زند. با این حساب هواوی با معرفی P20 می توانست به راحتی تا مدت ها صدر جدول DxOMark را در اختیار بگیرد، اما شرکت چینی به همین مقدار قانع نشده و P20 پرو را نیز معرفی کرده که با کسب 114 امتیاز در بخش عکس، 98 امتیاز در بخش ویدیو و 109 امتیاز در مجموع تمام معیارهای عکاسی موبایل را بر هم زده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اختلاف فاحش P20 پرو با رقبا به لطف دوربین سه گانه و حسگر حرفه ای 40 مگاپیکسلی آن حاصل شده است. این حسگر با اندازه 1/1.73 اینچ، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تقریباً دو برابر بزرگ تر از حسگر گلکسی اس 9 است و علی رغم ضریب اف 1.8 تا 20 درصد بیشتر از حسگرهای کوچک تر نور جذب می کند. البته حسگر 20 مگاپیکسلی ثانویه این موبایل هم به کمک دوربین اصلی می آید تا عکس هایی فراتر از سطح کنونی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دنیای موبایل را به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ثبت برسانید. زوم اپتیکال 3 برابری و زوم هیبریدی 5 برابری هم در کسب این نتیجه بی تأثیر نبوده اند. در ادامه جدول امتیازات تفکیک شده این دو پرچمدار جدید هواوی را مشاهده می کنید:

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با توجه به اینکه اکثر شرکت ها به تازگی پرچمداران جدیدشان را معرفی کرده اند، به نظر می رسد هواوی تا مدت ها بر صدر جدول DxOMark تکیه بزند، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به خصوص در مورد P20 پرو که احتمالاً به این زودی ها رقیبی برایش پیدا نخواهد شد. حال باید دید پاسخ دیگر شرکت ها در برابر این خودنمایی غول تکنولوژی چین چیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل افروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب جسارتا مرکز شما اطراف روستای قصور ارومیه هم سرویس میده
پاسخ: بله در روستای قصور شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر اشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** ظرفشویی زیمنس iq300 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی ارومیه آذربایجان غربی روستای قصور تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone