🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44308.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Ace File Manager؛ ابزار حرفه ای مدیریت فایل برای اندرویدی ها

شنیده اید که می گویند وقت طلاست؟ برنامه های مدیریت فایل آمده اند تا تداعی کننده همین جمله باشند؛ دسترسی یک جا به بخش های مختلف تلفن های هوشمند و توانایی مدیریت فایل هایی که ...

شنیده اید که می گویند وقت طلاست؟ برنامه های مدیریت فایل آمده اند تا تداعی کننده همین جمله باشند؛ دسترسی یک جا به بخش های مختلف تلفن های هوشمند و توانایی مدیریت فایل هایی که دارید طبیعتا باعث خواهد شد تا به ساده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترین راه ممکن بعضی کارهایتان را انجام دهید.

Ace File Manager را می توانیم یکی از همین اپلیکیشن های خوب بنامیم که با ویژگی های خوبش توانسته بین برنامه های فراوان مدیریت فایل، قد علم نموده و موفقیت هایی به دست می رسد. اگر خواهان آشنایی با یک اپلیکیشن حرفه ای در حوزه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدیریت فایل ها هستید، معرفی پیش رو را دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اولین نکته ای که هنگام استفاده ازAce File Manager متوجه آن می شوید، رابط کاربری زیبا و ساده ساخته استودیوی RadiumDev است. با وجود بعضی بخش های اضافی، توسعه دهنده از تمام فضاهای موجود به بهترین حالت ممکن استفاده نموده و شما برای دسترسی به قسمت هایی که احتیاج دارید، نیازمند کلیک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های زیاد نیستید.

منوی اپلیکیشن به سه بخش تقسیم گشته است: Recent ،Category و Storage. قسمت Recent همانگونه که از اسمش می توانید حدس بزنید، تمام فایل هایی که اخیرا در موبایل ذخیره یا نصب کرده اید را نشان می دهد. خوشبختانه  اینجا اطلاعات لازم همانند تاریخ اضافه شدن به موبایل هم قابل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشاهده است.

از Recent که بگذریم به Category می رسیم، جایی که ضمن دسترسی به فایل ها در دسته بندی های مختلف [Images ،Apps یا نمونه های مشابه] - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به شما قابلیت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنالیز حافظه هم داده می شود؛ با تجزیه و تحلیل فضای استفاده شده اسمارت فون، قابلیت این را دارید تا ببینید که هر دسته چه فضایی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از مموری را گرفته و یک مدیریت بهتر نسبت به فضا داشته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشید.

بخش سوم Storage نام دارد. اینجا حکم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همان قسمت Explorer موبایل ها را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشته و به تمام فایل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های حافظه حالا با یک چینش متفاوت رو به رو هستید. خوب این منوی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اصلی، حالا نوبت به منوی فرعی [سه خط سمت چپ بالای صفحه] می رسد؛ جایی که - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خودش به دو قسمت مهم Library - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و Tools تقسیم شده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بخش Library همان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قسمت دسته بندی Category است. انگار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسعه دهنده نخواسته که Tools تنها باشد و بنابراین شاهد این بخش هستیم. اما Tools که از مهمترین ویژگی های Ace File Manager به شمار می رود؛ در اینجا شما می توانید همانند یک برنامه فرستنده، فایل هایتان را برای بقیه دیوایس ها فرستاده یا روی برنامه هایتان قفل بذارید.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Ace File Manager با رابط کاربری زیبای خود و ویژگی های مختلفش یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود. اگر خواهان چنین اپلیکیشنی هستید، بد نیست نیم نگاهی به ساخته استودیوی RadiumDev بیاندازید.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Ace File Manager

سازنده: RadiumDev قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone