تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27369.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رمز یکبار مصرف به صورت اختیاری در دسترس مشتریان بانک‌ها قرار می‌گیرد

رمز یکبار مصرف از امروز، اول خرداد ماه به صورت انتخابی و اختیاری در دسترس مشتریان بانک‌ها قرار می‌گیرد. پیش از این قرار بود بانک‌ها از اول خردادماه ۹۸ رمز ثابت را حذف کرده و با ...

رمز یکبار مصرف از امروز، اول خرداد ماه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - به صورت انتخابی و اختیاری در دسترس مشتریان بانک‌ها قرار می‌گیرد. پیش از این قرار بود بانک‌ها از اول خردادماه ۹۸ رمز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - ثابت را حذف کرده و با جایگزینی رمز یکبار مصرف با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - برداشت‌های غیرمجاز مقابله کنند اما به دلیل عدم آمادگی برخی از بانک‌ها، این طرح فعلاً منتفی شده است.

به گزارش ایبنا، بر همین اساس بانک‌هایی که زیرساخت اجرای طرح رمز یکبار مصرف را ندارند، می‌توانند کماکان از رمزهای ایستا استفاده کنند اما در صورتی که مشکلی برای امنیت این تراکنش‌ها به وجود آید، بانک موظف است جبران خسارت کند.

طرح رمز یکبار مصرف به عنوان راهکاری برای مقابله با فیشینگ و کلاهبرداری‌های اینترنتی از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود و با اینکه از پاییز سال گذشته بارها تاکید شده بود که بانکها موظف شده‌اند تا از اول خرداد ماه سال جاری، امکانات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - اجرای چنین طرحی را پیاده سازی کنند، اما چندین عامل موجب اجرایی نشدن این طرح به صورت کامل شده‌است. اول آنکه حدود ۷۰ درصد از مشتریان نظام بانکی شماره تلفن همراه خود را به صورت درست در اطلاعات هویتی خود در بانک‌ها ثبت نکرده‌اند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران

همچنین علیرغم اینکه رییس بانک مرکزی اعلام کرده بود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - این موضوع نباید هزینه‌ای برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشتریان بوجود بیاورد، برخی از مدیران بانک‌ها خبر از دریافت کارمزد چند هزارتومانی در ماه یا در سال برای ارائه این خدمات داده بودند. در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - واقع بانک‌ها بر سر اینکه رمز یکبار مصرف - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارمزدی هم برای مشتریان داشته یا نداشته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشد اختلافات نظر داشتند.

رمز OTP یا رمز یکبار مصرف، به معنای رمزی است که فقط یکبار می‌توان از آن استفاده کرد که علاوه بر جلوگیری از فیشینگ، جلوی برداشت از طریق کیلاگرها (نرم‌افزارهایی که کلیدهای فشرده‌شده روی صفحه‌کلید را ذخیره می‌کند) را هم می‌توان گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone