تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32904.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ از کسب و کارهای کند در پاسخدهی به مشتری حق اشتراک می‌گیرد

پس از انتشار آمار و ارقام نه چندان جالب واتس اپ در رشد درآمدزایی، فیسبوک تصمیم گرفته که سیاست‌های جدیدی در قبال این موضوع در پیش بگیرد. در همین راستا غول شبکه‌های اجتماعی مدل جدیدی ...

پس از انتشار آمار و ارقام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - نه چندان جالب واتس اپ در رشد درآمدزایی، فیسبوک تصمیم گرفته که سیاست‌های جدیدی در قبال این موضوع در پیش بگیرد. در همین راستا غول شبکه‌های اجتماعی مدل جدیدی برای درآمدزایی پرجمعیت‌‌‌ترین پیام‌رسان دنیا در نظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - گرفته است.

واتس‌اپ برای کاربرانی که می‌خواهند با کسب و کارها در ارتباط باشند، سه روش جدید تدارک دیده: یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - دکمه میان‌بر برای شروع مکالمه مستقیم با آن کسب و کار، دیگری استفاده از پشتیبانی آنلاین و روش بعدی امکان ارسال اطلاعاتی مثل کارت پرواز که کسب و کار مد نظر می‌تواند آن را انجام بدهد.

در صورتی که کسب و کاری ظرف ۲۴ ساعت پاسخ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - کاربر را بدهد، هیچ هزینه‌ای متقبل نمی شود

اما در کنار این موضوع، فیسبوک از این پس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - در محیط شبکه اجتماعی خود تبلیغاتی را به نمایش خواهد گذاشت که مستقیما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - به صفحه کسب و کاری در واتس اپ متصل می‌شوند. با اشاره روی این تبلیغات، کاربر می‌تواند مستقیما به صفحه مکالمه با کسب و کارها هدایت شده و سوالاتش را با آن‌ها مطرح کند.

در صورتی که کسب و کار مورد نظر ظرف ۲۴ ساعت پیام کاربر را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - بدهد، هیچ هزینه‌ای متقبل نخواهد شد. اما با گذشت یک روز و عدم ارائه پاسخ واتس اپ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - آن شرکت را مجبور به پرداخت حق اشتراک می‌کند؛ روشی که هم می‌تواند برای این اپ پیام‌رسان درآمدزایی داشته باشد و هم کسب و کارها را تشویق کند که پاسخ به مشتری را ارج بنهند.

سپتامبر سال گذشته بود که واتس اپ برای نخستین بار درهای پلتفرم خود را به روی کسب و کارها گشود و مطابق آمار به نظر می‌رسد که تا امروز نزدیک به ۹۰ شرکت کوچک و بزرگ از قبیل اوبر، هواپیمایی سنگاپور و Wish مشغول استفاده از آن هستند. با این وجود باید منتظر ماند و دید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بابلسر استان مازندران - که آیا پیشگیری این سیاست جدید، می‌تواند درآمدزایی واتس اپ را به سطح مطلوب برساند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پوران نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر یک سوالی دارم شما نخست وزیری بابلسر هم تعمیر یخچال الکترو لوکس ERFG2393AS هم دارید
پاسخ: بله در نخست وزیری شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone