تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13381.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ارزش بازار صرافی رمزارز کوین بیس از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت

در ماه‌های اخیر قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین افزایش چشمگیری داشته که روی درآمد صرافی‌ها تاثیرگذار بوده. یکی از آن‌ها، صرافی کوین بیس است که حالا ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارد. سهام ...

در ماه‌های اخیر قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین افزایش چشمگیری داشته که روی درآمد صرافی‌ها تاثیرگذار بوده. یکی از آن‌ها، صرافی کوین بیس است که حالا ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارد.

سهام صرافی کوین بیس در آینده بطور عمومی عرضه می‌شود، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - با این حال طبق گزارشی جدید و بر اساس فروش خصوصی سهام، ارزش آن نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته و به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.

با توجه به چنین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - ارزشی، صرافی کوین بیس با ارزش اولیه بالاتری نسبت به تمام کمپانی‌های فناوری آمریکایی از زمان عرضه اولیه فیسبوک در بازار بورس عرضه می‌شود.

این صرافی در ۹ ماهه اولیه ۲۰۲۰ توانست به درآمد ۶۹۱ میلیون دلاری دست پیدا کند که از این مبلغ، ۱۴۱ میلیون دلار آن سود بوده. این موضوع اهمیت بالایی دارد چرا که کوین بیس در سال ۲۰۱۹ از درآمد ۵۳۰ میلیون دلاری با ضرر ۳۰ میلیون دلاری مواجه شد و حالا نه تنها توانسته از ضرردهی جلوگیری کند، بلکه در بازه زمانی کوتاه‌تر به سود بالای ۱۰۰ میلیون دلار هم دست پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان

درآمد این کمپانی مربوط به ماه‌های اولیه ۲۰۲۰ یعنی قبل از صعود سرسام‌آور قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین می‌شود. علاوه بر این، بیت کوین در سال جاری میلادی توانست برای اولین بار قیمتش را به بالای ۵۰ هزار دلار برساند و حالا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - می‌خواهد قله ۶۰ هزار دلاری را فتح کند. این رشد قیمت روی درآمد کوین بیس تاثیر مثبتی خواهد داشت چرا که افراد بیشتری نسبت به خرید و فروش آن اقدام خواهند کرد.

کوین بیس ماه گذشته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - میلادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - طریق «Nasdaq Private Market» توانست ۱.۸ میلیون سهام را به طور هفتگی به فروش برساند که هدف از اینکار، دستیابی به یک قیمت مرجع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - برای عرضه اولیه بود.

در ابتدا این صرافی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - ۷۵ هزار سهام را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - رساند که از ارزش بازار ۵۴ میلیارد دلاری آن خبر می‌داد و بسیار بالاتر از ارزش ۸ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شد. در ادامه بخشی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - از سهامش با قیمت ۳۰۱ و ۳۰۳ دلار به فروش رسیدند. در نهایت ۱۲۷ هزار سهم با قیمت ۳۷۳ فروخته شدند که ارزش بازار آن را به ۱۰۰.۲۳ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - میلیارد دلار می‌رسانند.

در حال حاضر کوین بیس رسما ارزش بازارش را اعلام نکرده و نمی‌دانیم از آخرین عرضه خصوصی سهامش برای قیمت‌گذاری در عرضه اولیه استفاده می‌کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone