🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29051.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی نوت ۱۰ از تغییرات اساسی در طراحی آن خبر می‌دهند

در حالی که سه هفته بیشتر از رونمایی گلکسی اس ۱۰ نگذشته، رسانه ها ذره‌بین خود را به سمت گلکسی نوت ۱۰ چرخانده اند. تا معرفی این پرچمدار هنوز چند ماه باقیمانده اما بخشی از ...

در حالی که سه هفته بیشتر از رونمایی گلکسی اس ۱۰ نگذشته، رسانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - ها ذره‌بین خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به سمت گلکسی نوت ۱۰ چرخانده اند. تا معرفی این پرچمدار هنوز چند ماه باقیمانده اما بخشی از ویژگی های احتمالی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن افشا شده و بر اساس آنها می توان طراحی ظاهری گوشی را به تصویر کشید.

یکی از مهم ترین گمانه زنی های پیرامون گلکسی نوت ۱۰ به دوربین چهارگانه آن برمی گردد که پیشتر در نسخه 5G اس ۱۰ شاهد آن بودیم. این دوربین قدرتمند شامل سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، ۱۶ مگاپیکسلی واید و دوربین عمق سنج سه بعدی است که به شکل افقی کنار هم قرار گرفته اند. در این رندرها فلاش LED و سنسور ضربان قلب هم در کنار دوربین جا خوش کرده اند.

سامسونگ هزینه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - زیادی را صرف توسعه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - پنل های بدون حاشیه حفره دار کرده که ظاهرا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - از سوی کاربران هم بازخورد خوبی دریافت کرده اند. کمپانی کره ای در گلکسی نوت ۱۰ هم احتمالا از سری اینفینیتی O استفاده کرده و دوربین سلفی دوگانه را زیر نمایشگر خواهد برد. بعید نیست سامسونگ در این پرچمدار دست به حرکتی انقلابی زده و از دوربین سلفی سه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - گانه استفاده کند.

همانطور که می بینید در این تصاویر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - خبری از سنسور فیزیکی اثر انگشت نیست که به لطف استفاده از سنسور زیر نمایشگر میسر شده است. این حسگر التراسونیک در کنار افزایش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - جلوه ظاهری، از دقت بالایی هم در خوانش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - اثر انگشت برخوردار است. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - تست های مقاومتی که تا کنون روی گلکسی اس ۱۰ پیاده شده، سنسور مذکور مقاومت بالایی را از خود نشان داده است.

در نهایت نوبت به طراحی کلی دستگاه می رسد که بعید است دستخوش تغییر چندانی شود. استایلوس هم در سری قبلی آنقدر بهینه سازی شده که فعلا نیازهای کاربران را مرتفع کند؛ هرچند بعید نیست کره ای برای هماهنگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زرین شهر استان اصفهان - هرچه بیشتر با طراحی جدید نوت ۱۰ تغییراتی را در آن اعمال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone