🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37658.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایسر اولین تبلت با سیستم عامل کروم را معرفی کرد

شرکت‌های ایسر و گوگل در یک همکاری مشترک، امروز تبلت جدیدی را به نام Acer Chromebook Tab 10 معرفی کردند که از سیستم‌عامل Chrome OS بهره می‌برد. این اولین بار است که این سیستم عامل پا به ...

شرکت‌های ایسر و گوگل در یک همکاری مشترک، امروز تبلت جدیدی را به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نام Acer Chromebook Tab 10 معرفی کردند که از سیستم‌عامل Chrome OS - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بهره می‌برد. این اولین بار است که این سیستم عامل پا به دنیای تبلت‌ها می‌گذارد.

سیستم عامل کروم قبلاً در محصولات مختلفی مثل لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای شخصی و ابزارهای هیبریدی انجام وظیفه کرده است اما امروز برای اولین بار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است که در یک تبلت به ایفای نقش می‌پردازد.

محصول - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدید ایسر تمرکز ویژه‌ای بر نیاز دانش‌آموزان دارد و معرفی آن تقریباً همزمان با رویداد اپل که عصر امروز برگزار می‌شود، حکایت از رقابت ایسر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با آیپدِ اپل دارد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تبلت Tab 10، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از یک نمایشگر ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده می‌کند و سازنده‌اش خبر می‌دهد که عمر باتری آن به ۹ ساعت می‌رسد. چیپست OP1 و ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و البته درگاه USB-C از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن هستند. هرچند اگر ۳۲ گیگابایت به نظرتان کم می‌رسد، ایسر یک درگاه کارت حافظه قرار داده تا کاربر بتواند ظرفیت داخلی آن را افزایش دهد.

چیپست OP1 دارای یک پردازنده دو خوشه‌ای و شش هسته‌ای است: دو هسته قدرتمند Cortex-A72 به همراه چهار هسته ضعیف‌تر Cortex-A53 که برای امور ساده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این تبلت همچنین از دو دوربین اصلی و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سلفی بهره - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌برد که البته تعریف چندانی ندارند. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی به کیفیت ۲ مگاپیکسلی رضایت داده.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

نکته قابل توجه دیگر، پشتیبانی Tab 10 از قلم هوشمند یا همان استایلوس است. ایسر یک قلم هوشمند را درون بدنه تبلت قرار داده که با بیرون کشیدن آن می‌توانید شروع به استفاده از آن نمایید. قلم مورد اشاره، ساخته‌ی شرکت Wacom است و نیازی به شارژ یا تعویض باتری ندارد. تقریباً مانند قلم استایلوس موبایل‌ها و تبلت‌های سری نوت سامسونگ.

ایسر خبر می‌دهد که می‌خواهد این تبلت را با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش برساند. این در حالی است اپل همین امروز یک آیپد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارزان با مبلغ ۲۵۹ دلاری معرفی خواهد کرد. از طرف دیگر، کروم‌بوک‌های ارزانی هم در بازار وجود دارند که قیمت آنها حدود ۳۰۰ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone