تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10282.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای کشف ماینر در بورس تهران چیست؟ از تایید تلویحی معاونت تا تکذیبیه رسمی

در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر کشف دستگاه ماینر در شرکت بورس تهران، با وجود رد صحت این موضوع توسط مدیرعامل بورس، معاون اجرایی این سازمان اعلام کرد طبق اطلاعات به دست آمده، این ...

در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر کشف دستگاه - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ماینر در شرکت بورس تهران، با وجود رد صحت این موضوع توسط مدیرعامل - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بورس، معاون اجرایی این سازمان اعلام کرد طبق اطلاعات به دست آمده، این ماینرها شخصی نبوده و شرکت بورس بایستی پاسخگو باشد. روابط عمومی سازمان بورس نیز با انتشار اطلاعیه‌ای این موضوع را قویا تکذیب کرد.

طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در زیرزمین ساختمان شرکت بورس توسط حراست و - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اینکه این دستگاه‌ها متعلق به فرد خاصی در این شرکت بوده، مطرح شده است. در این راستا، «مصطفی بهشتی سرشت»، معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد:

«در مورد اینکه گفته می شود این دستگاه‌ها متعلق به شخص خاصی بوده است، باید بگویم با اطلاعاتی که تاکنون به دست آورده‌ام، این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند، اما بطورکلی چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های شرکت بورس محسوب می‌شود و این مجموعه باید پاسخگو باشد.»

وی با تاکید بر اینکه شخصا دستگاه‌ها را مشاهده نکرده‌ام، اظهار داشت: «چند روزی است - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که بحث آن مطرح است. باز هم تاکید می‌کنم که این شرکت باید پاسخگو باشد، چراکه سهام‌دار دارد - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.»

اما «علی صحرایی»، مدیرعامل شرکت بورس تهران صحت این - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موضوع را رد کرده و گفت: «آن‌هایی که آن را مطرح کرده‌اند، اشتباه کرده‌اند.»

وی از پاسخ به دیگر سوالات امتناع کرد تا همچنان شائبه‌های پیرامون این موضوع پابرجا بماند.

اطلاعیه روابط عمومی بورس تهران

بورس تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خبر مبنی بر وجود ماینر شخصی در این سازمان و شایعات مطرح شده در این زمینه را قویا تکذیب کرد:

«اگرچه شرکت بورس اوراق بهادار تهران ورود به حوزه رگولاتوری رمزارز را به عنوان یک - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارایی دیجیتال و در قالب یک پروژه تحقیقاتی دنبال کرده بود، نظر به انتشار شایعه‌ای مبنی بر وجود ماینر شخصی در این شرکت، بورس تهران شایعات مطرح شده در این زمینه را قویا تکذیب می‌کند.»

بورس تهران در این اطلاعیه رمزارز‌ها را به عنوان دارایی دیجیتال، نیازمند قانون‌گذاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در کشور دانست - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و اعلام کرد چندی پیش با توجه به مطالبه فعالان این حوزه، از سوی مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد تاسیس صندوق‌های مبتنی بر رمزارز مطرح شد:

«شرکت بورس تهران اعلام می‌دارد از ابتدای سال 99، با توجه به نگرانی‌ها از کوچ نقدینگی به سمت رمزارز‌ها و ایجاد بحران خروج نقدینگی در - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بازار سرمایه، این موضوع به عنوان پروژه‌ای تحقیقاتی، پس از بررسی در کمیته‌های فرعی هیات مدیره و اخذ تاییده هیئت مدیره وقت بورس تهران (به عنوان نمایندگان سهامداران) و کسب موافقت اصولی وزارت صمت، مطرح و اجرای طرح محدود R&D استخراج رمزارز و محاسبه عینی نرخ ROI آن‌ها توسط شرکت بورس اوراق بهادار صورت پذیرفت و گزارش معاملات آتی این فعالیت بر روند اصلی بازار سرمایه کشور نهایی گردید. این فعالیت تحقیقاتی و آزمایشی پس از مدت کوتاهی در همان سال متوقف شد؛ لذا روابط عمومی بورس تهران بار دیگر تاکید می‌کند هیچ فعالیتی در زمینه استخراج رمز ارز در این شرکت وجود ندارد و - تعمیرات یخچال دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موضوع پنهانی که عده‌ای مدعی کشف آن شده اند اساسا تکذیب می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone