🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31004.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال بازگشت آیفون 10 به خط تولید به علت فروش کم مدل‌های جدید

بر اساس گزارش وال‌ استریت ژورنال، اپل با توجه فروش کمتر از انتظار آیفون‌های XS و XS Max، تولید آیفون 10 را ادامه داده است. این خبر بر اساس توافق اپل و سامسونگ برای تولید ...

بر اساس گزارش وال‌ استریت ژورنال، اپل با توجه فروش کمتر از انتظار آیفون‌های XS و XS Max، تولید آیفون 10 را ادامه داده است. این خبر بر اساس توافق اپل و سامسونگ برای تولید صفحه‌ نمایش‌های اولد به بیرون درز کرده است.

پیش از این اپل تولید آیفون 10 را هنگام عرضه مدل‌های جدیدش متوقف کرده بود. بسیاری در آن زمان اعتقاد داشتند که انجام این کار از سمت اپل در واقع سوق دادن کاربران به خرید نسل جدید آیفون‌ها بوده است.

با توجه به سن بیشتر آیفون 10 نسبت به گوشی‌های هوشمند فعلی اپل، تولید این محصول ارزان‌تر تمام می‌شود و قرار است این گوشی تا زمانی که تقاضای کافی در بازار وجود دارد، همچنان در خط تولید حضور داشته باشد.

پیش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از این هم گفته بودیم که فروش کم‌تر از انتظار آیفون‌های فعلی به‌خصوص آیفون XR که مدل ارزان‌تری محسوب می‌شود، باعث شده تا اپل تعداد خطوط تولید آن‌ها را به شکل قابل مشاهده‌ای کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برای مثال کمپانی فاکسکان به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عنوان یکی از تولید کنندگان آیفون در حالی که پیش از این از ۶۰ درصد خط تولید خود را به آیفون XR اختصاص داده بود، این میزان را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به ۴۵ درصد کاهش داده زیرا با توجه به عرضه و تقاضا، در حال نیازی برای این حجم از تولید XR - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وجود ندارد.

همین کاهش تولید آیفون در فاکسکان باعث شده تا این کمپانی مجبور به کاهش ۴ میلیارد دلار از هزینه‌های خود در سال 2019 باشد و حتی ۱۰ درصد از کارکنان غیر فنی خود را اخراج کند. همه این اتفاقات برآیند خود را روی سهام فعلی اپل نشان داده‌اند و این کمپانی نزدیک به ۱۹۰ میلیارد دلار از ارزش خود را تنها طی مدت زمان ۵ هفته از دست داد.

بسیاری نبود نوآوری به اندازه کافی جذاب را دلیل کاهش فروش آیفون‌های جدید می‌دانند. نظر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شما در مورد دلیل کاهش سهم آیفون در بازار جهانی موبایل چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone