🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21829.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

 راه‌اندازی نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت؛ «سعدی» وارد بورس ایران شد

«سعدی» به‌عنوان نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت در بورس ایران راه‌اندازی شد. در این سامانه امکانات لازم جهت فروش یا سرمایه‌گذاری مجدد سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون ایرانی فراهم شده است. نخستین ...

«سعدی» به‌عنوان نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - بورس ایران راه‌اندازی شد. در این سامانه امکانات لازم جهت فروش یا سرمایه‌گذاری مجدد سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون ایرانی فراهم شده است.

نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت از شنبه دهم خرداد ماه در دسترس عموم قرار گرفته است. بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا شرکت‌های کارگزاری بورس از طریق «سامانه سعدی» نسبت به فروش سهام عدالت یا مشاهده سهام‌شان اقدام کنند.

سامانه سعدی توسط کارگزاری فارابی، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار جهت ارائه خدمات مورد نیاز دارندگان سهام عدالت راه‌اندازی شده است. با راه‌اندازی این سامانه میلیون‌ها نفر از مشمولان سهام عدالت در سراسر کشور می‌توانند از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت را در دست گرفته و نسبت به فروش سهام عدالتشان اقدام کنند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان

مشمولان سهام عدالت که طی اعلام قبلی روش سهامداری مستقیم را انتخاب - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرده‌اند، می‌توانند با ورود به «سامانه سعدی» وضعیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - سهم‌های موجود در سبد دارایی‌هایشان را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشاهده کرده و برای بهره‌مندی از منافع سهام عدالت تصمیم‌گیری کنند.

با آزادسازی سهام عدالت،‌ افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهام ۳۶ شرکت در سیستم معاملاتی‌شان قرار می‌گیرد، اما افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده باشند، تنها یک شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پرتفوی آن‌ها لحاظ می‌شود.

دریافت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - پول سهام عدالت در حساب بانکی

براساس این گزارش از طریق «سامانه سعدی» دارندگان سهام عدالت این امکان را دارند که پول حاصل از فروش سهام عدالت را در حساب بانکی خود دریافت کنند. این سامانه همچنین ابزارها و شرایط ویژه‌ای را جهت سرمایه‌گذاری در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان به بورس قرار می‌دهد.

از جمله امکانات در دست توسعه سامانه سعدی، امکان سرمایه‌گذاری مجدد دارایی‌های حاصل از فروش سهام عدالت است. از این طریق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - متقاضیان می‌توانند با بهره‌مندی از ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی، گزینه «انتقال پول سهام عدالت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - به حساب بورسی» را انتخاب کرده و به سادگی دارایی‌هایشان را وارد بورس کنند.

در پایان لازم به ذکر است جهت استفاده از سامانه سعدی نیازی به مراجعه، احراز هویت حضوری و داشتن کد بورسی آن هم در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نجف آباد استان اصفهان - شرایط فعلی و ضرورت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی نیست. همه مشمولان سهام عدالت می‌توانند پس از انتخاب روش سهامداری مستقیم، به سادگی و بدون هرگونه محدودیتی از مزایای «سامانه سعدی» بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone