🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44559.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پهپاد شش پره و مفهومی Voliro قادر به انجام حرکات آکروباتیک است [تماشا کنید]

به نظر می رسد که سال 2017، حقیقتاً سال پهپادها است. بعد از اینکه پهپاد DJI Spark با نام گرفتن به عنوان «بهترین پهپاد بازار» ما را متعجب ساخت و کمپین کیک استارتری برای پهپاد ...

به نظر می رسد که سال 2017، حقیقتاً سال پهپادها است. بعد از اینکه پهپاد DJI Spark با نام گرفتن به عنوان «بهترین پهپاد بازار» ما را متعجب ساخت و کمپین کیک استارتری برای پهپاد SwellPro به راه افتاد که می تواند روی آب شناور بماند، حالا پهپاد شش پره و مفهومی Voliro از راه رسیده که به لطف پره های قابل چرخش، می تواند حرکات آکروباتیک را میان زمین و هوا به انجام برساند.

تیمی 11 نفره از دانشجویان انستیتوی تکنولوژی فدرال سوییس و دانشگاه هنر زوریخ اخیراً تصمیم به طراحی هگزاکوپتری گرفته اند که نه تنها به هر طرف حرکت می کند، بلکه به راحتی قادر به چرخش و حرکات آکروباتیک نیز هست. از زمان آغاز این پروژه نه ماه می گذرد و گرچه هنوز تهیه مستندات به پایان نرسیده، اما نسخه آزمایشی نهایی این پهپاد در ویدیویی جذاب به نمایش درآمده است.

در این ویدیو می بینیم که پهپاد شش پره Voliro میان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زمین و هوا می رقصد، به شکلی عامدانه تلو تلو می خورد، به آرامی معلق می زند و به دور خود می پرخد. حرکات Voliro بسیار تحسین برانگیز هستند؛ حتی با این وجود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که نسخه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آزمایشی این پهپاد، فرسنگ ها با اهداف ترسیم شده برای محصول نهایی فاصله دارد.

هنوز مشخص نیست که پهپاد آکروباتیک Voliro چه زمانی به مراحل نهایی رسیده و روانه بازار می شود، اما تا آن زمان، تماشای ویدیوی پایین می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone