🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14392.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیزدهمین دوره مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف» با حمایت دیجی‌کالا برگزار شد

سیزدهمین دوره از مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف» (Sharif AI Challenge) با حضور دانشجویان و برنامه‌نویسان علاقه‌مند از سراسر كشور، با هدف سنجش توانایی شركت‌كنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی ‌آن‌ها در پیاده‌سازی ...

سیزدهمین دوره از مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف» (Sharif AI Challenge) با حضور دانشجویان و برنامه‌نویسان علاقه‌مند از سراسر کشور، با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - ‌آن‌ها در پیاده‌سازی و استفاده و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در بهار ۱۴۰۰ و با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برگزار شد.

این مسابقه یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی بین دانشگاهی در سطح کشور است که هر ساله به همت انجمن علمی دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. این مسابقات محل مناسبی برای خودآزمایی برنامه‌نویسان و هم‌افزایی آنان در خلال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - رقابت با یکدیگر است.

«حسین یوسفی» دبیر برندینگ سیزدهمین دوره مسابقه هوش مصنوعی شریف در گفتگو با دیجیاتو درباره این دوره از مسابقات می‌گوید: «در این دوره که با حمایت شرکت دیجی‌کالا برگزار شد، رقابت‌ها در دو مرحله آنلاین برگزار گردید. در مرحله‌ی اول بیش از ۲۳۰۰ نفر در قالب ۳۷۴ تیم حضور داشتند که از این تعداد در مرحله اول، ۱۴۰ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - نفر در قالب ۴۸ تیم به مرحله دوم راه یافتند و پس از دو روز مسابقه، برندگان نهایی مشخص شدند.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل

نبرد هوش مصنوعی شریف مسابقه‌ای گروهی است که در آن تیم‌ها با یک بازی استراتژیک رو به رو می‌شوند و هر تیم با استفاده از ایده‌های خلاقانه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - و راهبرد‌های متفاوت سعی می‌کند هوش مصنوعی قدرتمندی طراحی کند که تا جای ممکن بر تیم‌های حریف چیره شود و به مرحله‌ی نهایی مسابقات راه پیدا کند.

در این مسابقات شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های یک الی سه نفره و به یکی از زبان‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - Python ،Java یا ++C به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. هر تیم پس از طراحی اولیه هوش مصنوعی خود، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - آن را در مقابل کدِ دیگر تیم‌ها محک می‌زند و تا آخرین روز مسابقات به تغییر و بهبود استراتژی‌های خود می‌پردازد.

یوسفی معتقد است یکی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - از دلایل استقبال گسترده شرکت‌ها، نهادهای دولتی و حاکمیتی از حوزه هوش مصنوعی به همه‌گیری ویروس کرونا باز می‌گردد: «قدرت حل مسئله، تحلیل کردن، یادگیری و پردازش از ارکان اصلی هوش مصنوعی هستند و به ما در برخورد با پدیده‌های گوناگون کمک می‌کنند. حال با توجه به کاربردی که هوش مصنوعی در زمینه پزشکی و زیست‌شناسی، علوم مهندسی و سایر علوم دارد و همچنین شیوع ویروس کرونا، توجه به این زمینه جهت یافتن راهی برای مقابله با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - این ویروس، تقویت و پیشرفت ارائه خدمات و امکانات آنلاین باعث شده‌است که به این حوزه توجه بیشتری صورت گیرد.»

شرکت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - در نبرد هوش مصنوعی شریف باعث می‌شود علاقه‌مندان علاوه بر به کار بردن آموخته‌های برنامه‌نویسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - خود را در یک پروژه واقعی، کار تیمی روی یک پروژه برنامه‌نویسی را تجربه کنند که یکی از مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار است. همچنین با شرکت کردن در کارگاه‌های آموزشی رویداد با الگوریتم‌های پایه‌ای هوش مصنوعی در زمینه‌های مسیریابی، ارتباطات و ... آشنا می‌شوند. لازم به ذکر است که تمام دانش هوش مصنوعی لازم برای شرکت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - کردن در مسابقه، در این کارگاه‌ها آموزش داده می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل

یوسفی در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید: «از آن‌جایی که مخاطب‌های اصلی این رویداد، علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی و برنامه‌نویسان هستند و در این رویداد با جنبه‌های متنوع هوش مصنوعی آشنا می‌شوند و با برخی چالش‌های آن دست و پنجه نرم ‌می‌کنند، این رویداد می‌تواند به عنوان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - نقطه شروعی برای فعالیت در این زمینه باشد.»

در این دوره جوایز متنوعی با ارزش بیش از سی میلیون تومان برای راه‌یافتگان مرحله دوم در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - شده بود که با پایان مسابقات در اختتامیه با حضور وزیر ارتباطات و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سرعین استان اردبیل - دکتر ربیعی عضو هیئت علمی دانشگاه شریف به برندگان اهدا شد. این جوایز شامل جوایز ارزنده برای سه تیم نخست، تعدادی جایزه‌ رندوم و جوایز مخصوص برای تیم‌های برتر مینی‌گیم‌ها است.

تیم‌های اول، دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها به ترتیب ۱۲، ۸ و ۶ میلیون تومان از تیم برگزاری دریافت می‌کنند. دیجی‌کالا به صورت کلی، حامی همه جانبه‌ این رویداد بوده و علاوه بر پشتیبانی مالی، در برگزاری کارگاه‌ها و مسائل متنوع دیگر نبرد هوش مصنوعی شریف را حمایت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone