🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14398.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها

این روزها پیوند غیرقابل انکاری میان گوشی‌های هوشمند و زندگی روزمره انسان ایجاد شده، به طوری که ادامه‌ی زندگی بدون سرویس‌ها و ابزارهای مبتنی بر گوشی‌ها برای بسیاری از کاربران غیرقابل تصور و دشوار خواهد ...

این روزها پیوند غیرقابل انکاری میان گوشی‌های هوشمند و زندگی روزمره انسان ایجاد شده، به طوری که ادامه‌ی زندگی بدون سرویس‌ها و ابزارهای مبتنی بر گوشی‌ها برای بسیاری از کاربران غیرقابل تصور و دشوار خواهد بود. در چنین شرایطی، محافظت از اطلاعات موجود روی گوشی‌های هوشمند امر بسیار مهمی به شمار می‌رود و تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها می‌تواند اقدامی بسیار عاقلانه در جهت مقابله با شرایط غیرقابل پیش‌بینی باشد.

با وجود این که بسیاری از محصولات هوشمند همراه به صورت پیش‌فرض همراه با اپلیکیشن‌های تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان عرضه می‌شوند، اما اغلب آن‌ها محدودیت‌هایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - در پی دارند. اما آیا می‌توان با استفاده از ابزارهای رایگان، چنین محدودیت‌هایی را دور زد و از تمامی تنظیمات و فایل‌های گوشی نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرد؟ در ادامه‌ی مطلب برای یافتن پاسخ به معرفی چندین اپلیکیشن برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و ارزیابی ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

[این مقاله در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ به‌روزرسانی شد]

Autosync

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

اپلیکیشن‌ جامع Autosync امکان پشتیبان‌گیری از فایل‌ها در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - پلتفرم‌های گوناگون مانند دراپ‌باکس، گوگل درایو، وان‌درایو، Box و Mega را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت همگام‌سازی به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های آپلود شده روی سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را به صورت خودکار در گوشی خود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - نیز به همراه داشته باشند. از قابلیت‌های کلیدی اپلیکیشن می‌توان به انتخاب بازه‌ زمانی برای تهیه نسخه پشتیبان در کنار پشتیبانی از ابزار Tasker اشاره کرد.

اگرچه Autosync به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته اما شامل محدودیت‌هایی می‌شود که در نسخه‌ی پریمیوم وجود ندارند. از جمله قابلیت‌های نسخه‌ی پولی می‌توان به امکان آپلود فایل‌های بزرگ‌تر از ۱۰ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - مگابایت، همگام‌سازی چندین فولدر، تنظیم رمز عبور، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - حذف تبلیغات و پشتیبانی بهتر اشاره کرد. سرویس‌های ویژه شامل چندین طرح مختلف می‌شوند که با تعرفه‌های ۱.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه ارائه می‌شوند.

واضح است که پرداخت چنین حق اشتراکی برای کاربران ایرانی چندان به صرفه نیست و اگر محدودیت‌های اپلیکیشن برای شما مشکل‌ساز به نظر می‌رسد توصیه می‌کنیم از سایر جایگزین‌هایی که در ادامه‌ی متن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - به آن‌ها اشاره - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - شده، استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Autosync

سازنده: MetaCtrl قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

Alpha Backup Pro

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

سرویس Alpha Backup Pro به صورت تخصصی برای تهیه‌ی پشتیبان از اپلیکیشن‌ها طراحی شده و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - می‌تواند نسخه‌ی APK تمامی اپ‌ها را روی حافظه‌ی داخلی و ابری ذخیره کند. کاربران می‌توانند اقدام به اشتراک‌گذاری فایل‌ها کنند و به جزئیات آن‌ها مانند ورژن و تاریخ نصب دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - باشند. بدون شک چنین ابزاری نمی‌تواند به قدرتمندی مواردی که نیازمند روت هستند، مانند Titanium Backup، باشد ولی همچنان گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی به شمار می‌رود که علاقه‌ای به روت کردن دستگاه خود ندارند.

اگر تمایلی به تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اپلیکیشن‌های خود به صورت دستی ندارید، می‌توانید تنظیمات خودکار برنامه را فعال کنید. تمرکز اصلی Alpha Backup Pro روی فایل‌های APK است، اما می‌توانید به کمک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - آن از تنظیمات دستگاه، دیتای اپ‌ها، مخاطبین، تاریخچه‌ی تماس و پیامک‌ها نیز پشتیبان‌گیری کنید.

سرویس‌های ابری گوگل درایو، دراپ‌باکس و وان‌درایو به صورت پیش‌فرض در دسترس قرار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - دارند و به کمک گزینه Share می‌توان از سایر پلتفرم‌ها نیز بهره برد. همچنین امکان انتقال فایل‌ها به کارت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - حافظه یا حافظه‌ی جانبی USB نیز وجود دارد. در نهایت رمزنگاری نسخه‌های پشتیبان می‌تواند امنیت فایل‌ها را تضمین کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Alpha Backup Pro

سازنده: Buggysofts قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳.۴ مگابایت زبان:

G Cloud Backup

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

سرویس G Cloud نوعی فضای ذخیره‌سازی ابری به شمار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - می‌رود که به صورت اختصاصی برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - پشتیبان‌گیری از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - فایل‌ها طراحی شده است. با نصب اپلیکیشن آن می‌توانید از پیامک‌ها، مخاطبین، تصاویر، ویدیوها، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - اسناد، تاریخچه تماس و بسیاری دیگر از موارد، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

همچنین قادر خواهید بود تا فعالیت سرویس را در شرایط و بازه‌های زمانی مختلف مانند هنگام اتصال به وای‌فای یا شارژ شدن، تنظیم کنید. هر کاربر به صورت پیش‌فرض، ۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در اختیار دارد که امکان گسترش رایگان آن تا سقف ۱۰ گیگابایت وجود دارد. با پرداخت ۳.۹۹ دلار می‌توان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - به فضای‌ ذخیره‌سازی نامحدود دسترسی داشت.

باید در نظر داشت که G Cloud نمی‌تواند قابلیت‌های حرفه‌ای سایر سرویس‌ها مانند دراپ‌باکس یا وان‌درایو را ارائه دهد؛ زیرا تنها برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از گوشی‌ها طراحی شده است. همچنین با وجود تشابه اسمی، هیچ ارتباطی با سرویس‌های گوگل ندارد و داده‌های آن روی سرورهای آمازون میزبانی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

G Cloud Backup

سازنده: Genie9 LTD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۹ مگابایت زبان:

Google Photos

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

اگر همیشه فراموش می‌کنید که تصاویر خود را از گوشی به رایانه یا حافظه‌ی جانبی انتقال دهید، گوگل Photos می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - کاربران می‌توانند تا سقف ۱۵ گیگابایت از تصاویر خود را به صورت رایگان روی فضای گوگل درایو ذخیره کنند. محیط اپلیکیشن بسیار ساده است و قادر است به صورت خودکار پشتیبان‌گیری از تصاویر را انجام دهد. همچنین برخی ویژگی‌ها مانند پاک کردن تصاویر ذخیره شده در فضای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - ابری از حافظه‌ی گوشی می‌تواند به افزایش فضای حافظه‌ داخلی، کمک کند.

ایجاد آلبوم‌ها، کلاژها، انیمیشن‌ها و پانورامای خودکار از تصاویر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - ذخیره شده، از دیگر ویژگی‌های سرویس Photos گوگل محسوب می‌شود. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - اپلیکیشن از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - ادیتور تصویر داخلی نیز بهره می‌برد که فیلترهای متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در گوگل وان و پرداخت ۱.۹۹ دلار در ماه از ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند شوند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Google Photos

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۳۴ مگابایت زبان:

Migrate

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Migrate گزینه‌ی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - مناسبی برای کاربرانی است که مدام در حال فلش کردن رام‌های جدید هستند. کاربران به کمک آن می‌توانند از تمامی اطلاعات گوشی خود در قالب یک فایل زیپ قابل فلش، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند؛ اگرچه برای چنین کاری نیازمند دسترسی روت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - خواهند بود.

در حال حاضر اپلیکیشن در فاز آزمایشی قرار دارد و به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده است؛ در نتیجه احتمال دارد هنگام استفاده از آن با برخی باگ‌ها مواجه شوید. در جدیدترین نسخه، پشتیبانی کامل از اندروید ۱۱ نیز به اپ افزوده شده است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Migrate

سازنده: BaltiApps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۱ مگابایت زبان:

Resilio Sync

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Resilio Sync را می‌توان در میان برترین اپلیکیشن‌های پشتیبان‌گیری از فایل‌ها قرار دارد که قابلیت‌هایی مانند سایر سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری ارائه می‌دهد. اما مهم‌ترین ویژگی آن که موجب تمایزش از سایر رقبا شده، قرار دادن فایل‌ها روی رایانه‌ی کاربر به جای سرورهای ابری است. شاید شروع کار و تنظیم کردن رایانه برای همگام‌سازی با گوشی کمی پیچیده و دشوار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - باشد، اما پس از آن فرایند پشتیبان‌گیری به آسانی صورت می‌گیرد.

اگر تمایلی ندارید که اطلاعات شما در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار گیرد، Resilio Sync می‌تواند گزینه‌ی مناسبی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - برای شما به شمار برود. امکان رمزنگاری نسخه‌های پشتیبان تهیه شده نیز برای افزایش امنیت، وجود دارد. با توجه به ذخیره شدن فایل‌ها روی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - رایانه، دیگر نگران اتمام فضای ذخیره‌سازی خود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - نخواهید بود و محدودیتی در حجم فایل‌ها نیز نخواهید داشت. قابلیت‌های نسخه‌ی رایگان می‌تواند برای بیشتر کاربران کافی باشد اما نسخه‌ی پولی نیز با امکانات بیشتر در دسترس قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Resilio Sync

سازنده: Resilio Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۴ مگابایت زبان:

Solid Explorer

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

اگرچه Solid - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - Explorer یک اپلیکیشن مدیریت فایل محسوب می‌شود، اما قابلیت‌های متعددی برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - پشتیبان‌گیری از فایل‌ها ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند نسخه‌های پشتیبان را روی حافظه‌ی جانبی یا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - سرویس‌های متنوع - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - ابری ذخیره کنند. البته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - برخی دیگر از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - اپ‌های مدیریت فایل مانند MiXplorer Silver نیز چنین ویژگی‌هایی را دارند. امکان استفاده از سرورهای FTP برای کاربران حرفه‌ای نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Solid Explorer File Manager

سازنده: NeatBytes قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

Swift Backup

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های تهیه‌ی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - نسخه‌ی پشتیبان در اندروید، Swift Backup است که قابلیت‌های ساده برای کاربران عادی و ویژگی‌های حرفه‌ای برای گوشی‌های روت شده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - را ارائه می‌دهد.

امکان ذخیره فایل‌های پشتیبان روی سرویس‌های ابری مانند گوگل درایو، وان‌درایو و دراپ‌باکس یا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - سرورهای شخصی نیز وجود دارد. اگرچه برای استفاده از قابلیت‌هایی مانند پشتیبان‌گیری خودکار و زمان‌بندی شده یا ذخیره‌ی ابری اپ‌ها، نیاز به خرید نسخه‌ی پریمیوم است. همچنین رابط کاربری ممکن است برای برخی کاربران کمی پیچیده و گمراه‌کننده به نظر برسد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Swift Backup

سازنده: SwiftApps.org قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۰ مگابایت زبان:

Titanium Backup

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

اگر اهل روت کردن دستگاه‌های اندرویدی و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - فلش کردن رام‌های کاستوم باشید، قطعاً نام Titanium Backup به گوشتان خورده است. نسخه‌ی پایدار آن برای سال‌ها در دسترس کاربران قرار داشته است و هنوز هم ویژگی‌های جدیدی توسط توسعه‌دهنده به آپدیت‌های آن افزوده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - می‌شود.

اگر چه برای استفاده از پتانسیل کامل اپلیکیشن نیاز به روت کردن دستگاه خود دارید، اما برخی از امکانات آن نیز بدون دسترسی روت نیز قابل استفاده هستند. نسخه‌ی حرفه‌ای امکانات بیشتری برای همگام‌سازی با سرویس‌های ابری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

Titanium Backup

سازنده: Titanium Track قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۸ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone