🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14400.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی بهینه سازی قابلیت زوم دوربین گلکسی S22 اولترا کار می‌کند

گلکسی S21 اولترا به لطف سنسورهای بزرگ، دوربین فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ و ۱۰ برابری در بین گوشی‌های هوشمند حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. به نظر می رسد سامسونگ ...

گلکسی S21 اولترا به لطف سنسورهای بزرگ، دوربین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - و ۱۰ برابری در بین گوشی‌های هوشمند حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با بهبود دوربین پریسکوپ گلکسی S22 اولترا، حرف اول را از نظر قابلیت بزرگنمایی در بازار بزند.

براساس اعلام یک منبع موثق در حوزه فناوری به نام «Ice Universe» گلکسی S22 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اولترا از یک دوربین پریسکوپ بهبود یافته با قابلیت زوم پیوسته بهره خواهد برد. دوربین‌های پریسکوپ گوشی‌های موجود در بازار مانند گلکسی S21 اولترا دارای لنز ثابت هستند یعنی فاصله - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کانونی آن‌ها تغییر نمی‌کند.

با استفاده از لنز ثابت، گوشی قبل از بزرگنمایی پریسکوپ، از تصویر کراپ شده دوربین اصلی استفاده می‌کند و می‌تواند با لنز بزرگنمایی ​​۲ یا ۳ برابری داشته باشد که معمولا  منجر به کاهش کیفیت تصویر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان

براساس گزارش سامسونگ الکترو-مکانیکس و سامسونگ LSI این کمپانی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - برای گوشی گلکسی S22 اولترا از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دوربین پریسکوپ با قابلیت بزرگنمایی پیوسته استفاده خواهد کرد. در این واحد جدید پریسکوپ، لنزها به صورت آزادانه می‌توانند از قابلیت بزرگنمایی ۳ تا ۱۰ برابر استفاده کنند که تصاویر تهیه شده توسط آن در تمام سطوح بزرگنمایی، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - وضوح نور و جزئیات کامل بسیار خوب و با کیفیتی را ارائه ‌می‌کند. دوربین‌های دیجیتال و DSLR نیز از فناوری مشابه استفاده می‌کنند.

علاوه بر فناوری جدید دوربین، شایعه شده است که گلکسی S22 اولترا دارای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دو ویژگی جدید و مهم دیگر خواهد بود. گزارش شده است که این گوشی از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد که در این صورت روزنه مخصوص دوربین سلفی روی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نمایشگر حذف خواهد شد. همچنین این گوشی ممکن است از پردازنده اگزینوس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - ۲۲۰۰ و پردازنده گرافیکی رادئون AMD بهره ببرد که انتظار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌رود از پردازنده گرافیکی موجود در جدیدترین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تراشه A14 بایونیک اپل قدرتمندتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone