🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14401.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ترکیب رنگ و برخی مشخصات گلکسی بادز ۲ سامسونگ پیش از موعد رونمایی فاش شد

سامسونگ قصد دارد به زودی از هدفون‌های «گلکسی بادز ۲» به عنوان جانشینی برای «گلکسی بادز پلاس» رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد معرفی، برخی مشخصات این هدفون‌ها به اشتراک گذاشته شده است و نکته ...

سامسونگ قصد دارد به زودی از هدفون‌های «گلکسی بادز ۲» به عنوان جانشینی برای «گلکسی بادز پلاس» رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد معرفی، برخی مشخصات این هدفون‌ها به اشتراک گذاشته شده است و نکته قابل توجه آن است که هدفو‌‌ن‌های جدید در ترکیب رنگ متنوعی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ با نام رمز «توت» (berry) شناخته می‌شود. این هدفون‌های بی‌سیم فاقد فناوری ANC (لغو نویز) هستند و با هدفون‌های زیر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - ۱۰۰ دلار بازار رقابت خواهند کرد. طراحی آن‌ها تقریبا شبیه به گلکسی بادز پلاس است اما کیس شارژ آن کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش جدیدی، سامسونگ در نظر دارد هدفون‌های گلکسی بادز ۲ را در ترکیب رنگ متنوعی عرضه کند. طبق این گزارش، هدفون‌های آینده سامسونگ با شماره مدل SM-R177 در چهار رنگ مختلف عرضه خواهند شد. رنگ سفید و سیاه به صورت معمول در اکثر محصولات این شرکت قرار گرفته است اما فراتر از آن ظاهرا گزینه‌های دیگری با رنگ‌های بنفش و سبز در دسترس خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان

پیش از این گفته شده بود که گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - گلکسی زد فولد ۳ رنگ‌بندی‌های متنوعی خواهند داشت که رنگ سبز هم در این مدل‌ها دیده می‌شود. با این وجود منبع ارائه کننده این گزارش خاطر نشان می‌کند که مدل سبز رنگ گلکسی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - بادز ۲ با نسخه سبز رنگ این گوشی‌ها هموخوانی زیادی خواهد داشت. پیش از این هم سامسونگ رنگ هدفون‌های خود را بر اساس رنگ‌بندی گوشی‌های هم نسل انتخاب کرده است. برای مثال گلکسی بادز اصلی و گوشی گلکسی S10e - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - در سال ۲۰۱۹ با رنگ‌بندی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - زرد به بازار عرضه شدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این هدفون‌ها طی چند ماه آینده عرضه خواهند شد. با این حال نشریه GalaxyClub - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - که این گزارش را منتشر کرده عنوان می‌کند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زنجان استان زنجان - که سامسونگ ممکن است هدفون‌ گلکسی بادز ۲ را تا پایان تابستان سال جاری در کنار نسل جدید گوشی‌های تاشو خود معرفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone