🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14393.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ویژگی «Tip Jar» را برای دریافت کمک مالی به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد

توییتر قابلیت جدید «Tip Jar» را در قالب دکمه‌ای ساده‌ای به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد تا امکان دریافت کمک مالی برای حساب‌های کاربری آنها از طریق این ویژگی فراهم شود. توییتر روی توسعه چندین ...

توییتر قابلیت جدید «Tip Jar» را در قالب دکمه‌ای ساده‌ای به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد تا امکان دریافت کمک مالی برای حساب‌های کاربری آنها از طریق این ویژگی فراهم شود.

توییتر روی توسعه چندین ویژگی به پلتفرم خود کار می‌کند که نسخه آزمایشی برخی از آنها در دسترس کاربران قرار گرفته است و برخی دیگر هنوز در مرحله توسعه هستند.

اوایل اردیبهشت‌ماه گفته شد که توییتر به دنبال اضافه کردن قابلیتی است که با کمک آن کاربران بتوانند به راحتی به حساب‌های کاربری مورد نظرشان کمک مالی کنند. این ویژگی جدید که «Tip Jar» نامیده می‌شود به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند علاوه بر لایک کردن، بازتوییت کردن و حمایت از برخی حساب‌های کاربری،‌ در صورت لزوم از لحاظ مالی نیز از آنها حمایت کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل

با اضافه شدن این قابلیت جدید، دکمه‌ای کوچک در پروفایل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - کاربری دیده می‌شود که امکان ارسال پول را فراهم می‌کند. با ضربه زدن روی این دکمه،‌ گزینه‌های مختلف ارسال پول از طریق پی پال،‌ ونمو و سایر روش‌ها نمایش داده می‌شود.

قابلیت  Tip Jar از طریق تنظیمات پروفایل فعال می‌شود و به صورت یک دکمه در کنار دکمه Follow نمایش داده خواهد شد. هر کدام از روش‌های پرداخت نیز به صورت فهرست کشویی در  Tip Jar در دسترس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - قرار می‌گیرد. در حال حاضر توییتر از روش‌های پرداخت از طریق Bandcamp ،Cash App ،Patreon، پی پال و ونمو پشتیبانی می‌‌کند. کاربران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - اندرویدی همچنین می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - طریق توییتر Spaces کمک‌های مالی خود را اهدا کنند.

در حال حاضر قابلیت جدید تنها در دسترس برای برخی از تولید کنندگان، روزنامه نگاران،‌ کارشناسان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - و تعداد محدودی از سازمان‌های غیر انتفاعی انگلیسی زبان برای هردو نسخه سیستم عامل اندروید و  iOS قرار گرفته است. توییتر می‌گوید قصد دارد به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - زودی این قابلیت را در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - دسترس کاربران بقیه زبان‌ها و در واقع در اختیار عموم کاربران نیز قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone