🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14399.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ اضافه کردن استیکر به چت‌‌های متنی را برای کاربران ساده‌تر می‌کند

واتساپ در تلاش است با اضافه کردن قابلیت‌های جدید،‌ توجه کاربران را بیش از پیش جلب کند. به نظر می‌رسد این پیام رسان روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که می‌تواند متناسب با متنی که تایپ ...

واتساپ در تلاش است با اضافه کردن قابلیت‌های جدید،‌ توجه کاربران را بیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - از پیش جلب کند. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - به نظر می‌رسد این پیام رسان روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که می‌تواند متناسب با متنی که تایپ می‌شود،‌ استیکر پیشنهاد بدهد و کار را برای کاربران ساد‌ه‌تر می‌کند.

شاید واتساپ در بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به عنوان یک پلتفرم خلاق که هر روز نوآوری جدیدی را معرفی کند، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - شناخته نشود اما توسعه‌دهندگان همواره در تلاش هستند تا تجربه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - کاربری بهتری در اختیار کاربران این پیام رسان قرار بدهند.

برای مثال بروزرسانی‌های اخیر این اپلیکیشن قابلیت کنترل سرعت پخش پیام‌های صوتی و امکان گوش دادن به پیام صوتی قبل از ارسال را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون همانطور که گزارش شده است واتساپ قصد دارد اضافه کردن استیکرها به چت را برای کاربران خود آسان‌تر کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان

در حالی که از قبل امکان جستجوی سریع استیکرها بر اساس برخی کلمات کلیدی بیان کننده احساسات مانند «غمگین» یا «خوشحال» وجود داشت، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - اکنون واتساپ بر اساس اولین کلمه در قسمت مربوط به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - چت باکس استیکرهایی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. با این وجود زمانی که پیشنهاد استیکری وجود داشته باشد، آیکون - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - مربوط به این بخش با رنگ دیگری نمایش داده می‌شود. با ضربه زدن روی آیکون، صفحه کلید ناپدید شده و کاربران می‌توانند بر اساس آنچه تایپ کرده‌اند از استیکرهای پیشنهادی استفاده کنند.

وب‌سایت WABetaInfo که برای اولین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - بار این خبر را منتشر کرده، عنوان می‌کند که این ویژگی جدید هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته و به نظر می‌رسد در مرحله اول فقط از استیکرهای اختصاصی خود واتساپ پشتیبانی خواهد کرد اما پس از آن نیز سایر استیکرها هم از قابلیت پیشنهاد پشتیبانی خواهند کرد.

چنین ویژگی مشابهی از مدت‌ها قبل در اپلیکیشن‌های رقیب واتساپ وجود داشته است. به عنوان مثال تلگرام در حال حاضر بر اساس ایموجی‌ها یا کلمات استفاده شده توسط کاربران استیکرهایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایگان است که بسیاری از مردم در سراسر جهان از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رودسر استان گیلان - می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone