🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14394.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

IBM موفق به ساخت اولین تراشه ۲ نانومتری جهان شد

شرکت IBM با توسعه نخستین تراشه ۲ نانومتری جهان،‌ در پیشرفت فناوری مربوط به چیپ‌ها گام بزرگی برداشت. براساس اعلام شرکت، محققان IBM موفق شده‌اند ۵۰ میلیارد ترانزیستور را در تراشه‌ای به اندازه یک ناخن ...

شرکت IBM با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - توسعه نخستین تراشه ۲ نانومتری جهان،‌ در پیشرفت فناوری مربوط به چیپ‌ها گام بزرگی برداشت. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - براساس اعلام شرکت، محققان IBM موفق شده‌اند ۵۰ میلیارد ترانزیستور را در تراشه‌ای به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - اندازه یک ناخن جای بدهند.

IBM ادعا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند چیپ‌های ۲ نانومتری نسبت به تراشه‌های ۷ نانومتری با وجود عملکرد مشابه از ۷۵ درصد انرژی کمتری استفاده می‌کنند. بسیاری از این تراشه‌های ۲ نانومتری احتمالا به تعادل بین عملکرد و بهره‌وری بهتر کمک خواهند کرد.

طول عمر باتری گوشی‌های موبایلی که از این تراشه‌ها بهره می‌برند می‌تواند چهار برابر بیشتر از پردازنده‌های ۷ نانومتری شود. IBM در این رابطه ادعا می‌کند که با وجود این چیپ‌های جدید، ممکن است لازم باشد گوشی خود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - را فقط هر چهار روز یکبار شارژ کنید. همچنین این تراشه‌ها منجر به افزایش سرعت لپ‌تاپ‌ها نیز می‌شوند و به خودروهای خودران کمک می‌کنند تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - اجسام و موانع - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - را با سرعت بیشتری شناسایی کرده و نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران

IBM همچنین ادعا می‌کند که این فناوری روی بهره‌وری انرژی مراکز داده، اکتشافات فضایی، هوش مصنوعی، شبکه ۵G و ۶G و محاسبات کوانتومی تاثیر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - گذار خواهد بود.

به نظر می‌رسد IBM در برابر سایر رقبای خود برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - تولید تراشه‌های ۲ نانومتری پیشرفت غیرمنتظره‌ای داشته است. تراشه M1 اپل که پاییز سال گذشته معرفی شد، اولین چیپ است که برپایه‌ چیپ پنج نانومتری TSMC ساخته شده است. سایر تولیدکنندگان مانند کوالکام و AMD از تراشه‌های ۷ نانومتری TSMC استفاده می‌کنند.

اینتل در حال حاضر از تراشه‌های ۱۰ و ۱۴ نانومتری استفاده می‌کند و بسیار بعید به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۳ بتواند پردازنده‌های ۷ نانومتری تولید کند. با این وجود تراشه‌های اینتل تراکم ترانزیستوری بیشتری نسبت به رقبا دارد.

ممکن است تا زمانی که تراشه ۲ نانومتری مورد استفاده لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های موبایل قرار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - بگیرد چندین سال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - طول بکشد اما اعلام تولید تراشه‌های کارآمدتر و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - قدرتمندتر ۲ نانومتری مسئله بزرگ و مهمی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر مرکز شما آیا اطراف عالیه کلا زیراب سرویس دهی داره
پاسخ: بله در عالیه کلا شهر زیراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone