🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19043.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ربات جاروبرقی Roidmi را با حسگر لایدار معرفی کرد

شیائومی یوپین از ربات جاروبرقی جدیدی از سری Roidmi با قابلیت تخلیه خودکار گرد و غبار و مجهز به حسگر لایدار برای تشخیص حرکت در سطح خانه یا محل کار رونمایی کرد. ربات جاروبرقی جدید ...

شیائومی یوپین از ربات جاروبرقی جدیدی از سری Roidmi با قابلیت تخلیه خودکار گرد و غبار و مجهز به حسگر لایدار برای تشخیص حرکت در سطح خانه یا محل کار رونمایی کرد.

ربات جاروبرقی جدید با نام «Roidmi Self-collecting Robot Vacuum» به صورت خودکار و با کمک حسگرهایی که دارد می‌تواند به راحتی روی سطح خانه حرکت کرده و با سیستم مکش پیشرفته خود، گرد و غبار و آلودگی‌های مختلف را جمع آوری کند و در محفظه‌ مخصوص 3 لیتری قرار می‌دهد.

طراحی محفظه جمع آوری گرد و غبار و آلودگی ربات جاروبرقی به گونه‌ای است که مانع از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - خروج آلودگی‌ها به بیرون می‌شود و هیچ‌گونه نشتی به بیرون ندارد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

یکی از ویژگی‌های خوب این ربات آن است که پس از پر شدن محفظه جمع آوری گرد و غبار، آن را به صورت خودکار تخلیه می‌کند. به علاوه این ربات هوشمند مجهز به فناوری ضد باکتری و خوشبو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - کننده هوا است.

طبق گفته شرکت سازنده، ربات جدید Roidmi از نسل جدید حسگر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - LDS یا همان فناوری لایدار بهره می‌برد. در نتیجه می‌تواند به سرعت کل سطح خانه یا محل کار را اسکن کرده و به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - صورت خودکار نقشه‌ای از آن فضا برای خود ترسیم کند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - در نهایت ربات مسیر حرکت خود را از طریق الگوریتم SLAM برنامه ریزی می‌کند و با کمک همین الگوریتم کل سطح را تمیزکاری خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

ربات جاروبرقی  Roidmi از طراحی یکپارچه‌ای بهره می‌برد و در کنار سیستم مکش پیشرفته، مجهز به مخزن آب میکروکنترلری هوشمندی است که می‌تواند به صورت هوشمند خروجی آب یکنواختی را به صورت کنترل شده به بیرون منتقل کند. این سیستم با چیپست میکروکنترلر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - پیشرفته کار می‌کند.

حجم مخزن آب جاروبرقی جدید، 250 میلی لیتر است که این حجم آب برای تمیزکاری مساحت 300 متر مربع کفایت می‌کند. شیائومی ربات جاروبرقی جدید خود را با قیمت 463 دلار به بازار عرضه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone