🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37673.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

لنوو K5 و K5 Play را معرفی کرد؛ اقتصادی‌ با دوربین دوگانه

شرکت لنوو امروز دو موبایل اقتصادی معرفی کرد. K5 و K5 Play محصولاتی هستند که مشخصات سخت‌افزاری‌شان، آنها را در رده‌بندی دستگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهد اما در رده قیمتی حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار، از ...

شرکت لنوو امروز دو موبایل اقتصادی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - معرفی کرد. K5 و K5 Play محصولاتی هستند که مشخصات سخت‌افزاری‌شان، آنها را در رده‌بندی دستگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهد اما در رده قیمتی حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار، از ویژگی‌هایی مانند دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت برخوردار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هستند.

موبایل Lenovo K5 از یک صفحه‌ نمایش ۵.۷ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و قلب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پردازشی آن هم توسط - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شرکت مدیاتک ساخته شده. چیپست مدیاتک MT6750 از پردازنده‌ای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هشت هسته‌ای برخوردار است که کلاک پردازشی آن تا ۱.۵ گیگاهرتز افزایش - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیدا می‌کند. لنوو برای این موبایل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی را در نظر گرفته، هرچند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌توانید با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از کارت حافظه جانبی، فضای داخلی آن را افزایش دهید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

همانطور که گفته شد، K5 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار است که برای موبایلی در این سطح قیمتی جالب به نظر می‌رسد. سنسور اصلی این ماژول کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/2.0 دارد در حالی که سنسور دوم، ۵ مگاپیکسلی و با گشودگی دهانه لنز F/2.2 است. وب‌سایت GSMArena - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که خبر معرفی این دو موبایل را منتشر کرده، از قابلیت‌های این دوربین دوگانه سخنی به میان نیاورده است. با این حال عنوان شده که دوربین سلفی هم کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارد.

از سوی دیگر باتری K5 ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و سنسور اثر انگشت آن هم در پشت دستگاه قرار گرفته. اما این موبایل ۱۶۰ گرمی می‌توانست در دو قسمت عملکرد بهتری داشته باشد: استفاده از USB-C به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جای درگاه microUSB و همچنین بهره‌گیری از نسخه آخر و هشتم اندروید. لنوو خبر می‌دهد که این موبایل با اندروید نسخه هفتم به بازار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌آید و با توجه به قیمتش، امید به آپدیت شدن آن خوش‌بینی بیش از حد است.

لنوو همچنین خبر می‌دهد K5 در سه رنگ خاکستری، مشکی و آبی عرضه خواهد شد و قیمت آن با توجه به مقدار حافظه داخلی و رم، ۱۱۵ یا ۱۴۳ دلار تعیین شده است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اما موبایل دومی که امروز لنوو معرفی کرد، K5 Play نام دارد که از نظر ظاهری تقریباً مشابه با نمونه قبلی است و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از نمایشگری ۵.۷ اینچی، مانند K5 بهره می‌برد. این دستگاه به جای چیپست مدیاتک، از چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده می‌کند و کاربر برای خرید آن دو گزینه خواهد داشت: رم ۲ گیگابایت با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حافظه ۱۶ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایت با حافظه ۳۲ گیگابایتی. این موبایل هم مانند K5، از درگاه حافظه جانبی برخوردار است.

K5 Play هم از ماژول دوربین دوگانه برخوردار است اما - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در حالی که سنسور - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اصلی این ماژول ۱۳ مگاپیکسلی است، سنسور دوم تنها کیفیتی ۲ مگاپیکسلی دارد.  در بین این دو موبایل، K5 Play گزینه ارزان‌تر محسوب می‌شود اما به شکل عجیبی، لنوو می‌خواهد آن را با اندروید نسخه هشتم روانه بازار کند. لنوو، K5 Play را در سه رنگ سیاه، آی و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طلایی با قیمت حدود ۱۱۲ دلار برای نسخه پایه عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone