🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37833.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شرکت های مطرح دنیا در پی توسعه «کنوانسیون ژنو دیجیتال»

سیستم های رایانش ابری دنیای ما را متحول کرده اند؛ خرید کردن، امور بانکی، مشاهده خاطرات و بسیاری از فعالیت های دیگر اکنون به گونه ای متفاوت و البته راحت تر از قبل انجام می ...

سیستم های رایانش ابری دنیای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ما را متحول کرده اند؛ خرید کردن، امور بانکی، مشاهده خاطرات و بسیاری از فعالیت های دیگر اکنون به گونه ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متفاوت و البته راحت تر از قبل انجام می - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شوند. با این حال دنیای جدید خطرات جدیدی را هم به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همراه دارد.

حملات مخرب سایبری اکنون علاوه بر کسب و کارها، شهروندان بی گناه را هم هدف قرار می - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دهند. به همین دلیل 34 کمپانی مطرح دنیا تصمیم گرفته اند برای بهبود این شرایط - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با هم وارد همکاری شوند.

این کمپانی ها که شامل فیسبوک، مایکروسافت، HP، سیسکو، ARM، اوراکل، آواست، بیت دفندر، اف سکور، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گیت هاب، لینکدین، نوکیا، سیمنتک، ترند میکرو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و ... هستند، توافق تکنولوژیکی را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با یکدیگر منعقد کرده اند که بر اساس آن به حفاظت در برابر حملات سایبری کمک خواهند کرد و در عین حال به دولت ها (از جمله آمریکا) در زمینه حملات سایبری بر علیه سازمان ها و شهروندان کمکی نخواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به گزارش نیویورک تایمز به طور دقیق تر اعلام شده که کمپانی های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشمول این توافق اجازه نخواهند داد که از فناوری های آنها برای حمله به مشتریانشان استفاده شود.

انگیزه بخش این ائتلاف و توافق، «برد اسمیت» مدیر و نماینده قانونی مایکروسافت بوده. هدف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نهایی همکاری مورد بحث این است که «کنوانسیون ژنو دیجیتال» را توسعه دهند که به واسطه آن قوانینی برای تسلیحات دیجیتال وضع شود. بر اساس - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی که از توافق مذکور منتشر شده، قرار است موارد زیر بهبود یابند:

  • کمک به مشتریان برای حفاظت در برابر حملات آتی
  • امتناع از کمک به دولت ها برای ترتیب دادن حملات
  • تلاش برای بهبود توانایی های توسعه دهندگان و مشتریان برای محافظت از خود
  • همکاری برای به اشتراک گذاری اطلاعات تهدیدها و آسیب پذیری ها

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این موضوع شروع خوبی برای همکاری در زمینه امنیت سایبری است، ولی به نظر می رسد در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال حاضر تنها حکم یک توافق محدود را دارد. از سوی دیگر بسیاری از کمپانی های مطرح از جمله اپل، گوگل و آمازون در آن جایی ندارند. همچنین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تنها شامل کمپانی های آمریکایی است و شرکت هایی از سایر کشورها هنوز در آن جایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone