🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28029.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شبکه تلویزیونی روسیه اجرای اخبار را به یک ربات سپرد [تماشا کنید]

اجرای برنامه های تلویزیونی و گویندگی خبر یکی از حرفه ای ترین مشاغل به شمار می رود اما حتی این حوزه هم از اشغال شدن توسط ربات ها در امان نمانده است. مدتی قبل چینی ...

اجرای برنامه های تلویزیونی و گویندگی خبر یکی از حرفه ای ترین مشاغل به شمار می رود اما حتی این حوزه هم از اشغال شدن توسط ربات ها در امان نمانده است.

مدتی قبل چینی ها با رونمایی از یک گوینده خبر مبتنی بر هوش مصنوعی زنگ خطر را برای مجریان به صدا درآورند و حالا نوبت به راشا ۲۴، کانال خبری روسیه رسیده که تلاش جدیدی را برای بهره گیری از فناوری در اجرای خبر صورت دهد. این شبکه از یک مجری رباتیک مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرده که «الکس» نام دارد.

این ربات هوشمند توسط کمپانی Promobot و بر اساس چهره هم موسس این شرکت یعنی «الکس یوژاکف» توسعه یافته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - است. نسخه فعلی تنها قادر به تکان دادن بخش هایی از صورتش است اما مهندسان روس در حال بهینه سازی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن به‌گونه ای هستند که قادر به راه رفتن در استودیو حین اجرای اخبار باشد.

توسعه الکس یک میلیون روبل روسیه (حدود ۱۵۶۰۰ دلار) هزینه در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - پی داشته اما Promobot از اخذ ۱۲ سفارش برای توسعه نسخه های دیگری از آن خبر داده؛ هرچند مشخص نیست چه شرکت هایی و با چه هدفی به دنبال خرید الکس هستند.

این ربات هوشمند تا کنون خبرهای مختلف و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - متنوعی را برای راشا ۲۴ اجرا کرده که شامل حوزه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - های کشاورزی، فناوری هسته ای و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - امور مالی می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شود. او حین خواندن خبری در مورد برپایی نمایشگاه نوآوری های فناوری در مسکو با فروتنی می گوید: «قهرمان اصلی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - من بودم».

در حالی که برخی الکس را به انتشار پروپاگاندای سیاسی متهم کرده اند بقیه با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - اجرای خشک و ظاهر عجیبش شوخی می کنند. هرچند این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شوخی ها دیری نخواهد پایید چرا که بر اساس پیش بینی های «انجمن اقتصاد جهانی» ربات ها تا شش سال دیگر ۷۵ میلیون شغل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - را اشغال خواهند کرد.

این شبکه تلویزیونی آذر ماه گذشته از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک ربات پیشرفته رونمایی کرده بود اما بعدا مشخص شد انسانی درون آن پنهان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone