🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28028.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

عبارت لایکا در شبکه های اجتماعی چین فیلتر شد

اگر در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی کشور چین، عبارت لایکا (Leica) را سرچ کنید با یک صفحه خالی مواجه می‌شوید چرا که در حال حاضر دولت چین، این کلمه را فیلتر کرده و هر محتوایی که ...

اگر در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی کشور چین، عبارت لایکا (Leica) را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - سرچ کنید با یک صفحه خالی مواجه می‌شوید چرا که در حال حاضر دولت چین، این کلمه را فیلتر کرده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و هر محتوایی که چنین عبارتی با خود داشته باشد از این شبکه حذف می‌شود. حال سوال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینجاست که فیلتر شدن لایکا به چه علتی رخ داده است؟

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

چندی پیش ویدیویی توسط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک آژانس تبلیغاتی برزیلی منتشر شده بود که سعی داشت تلاش و کار سخت خبرنگاران و عکاسان بین المللی را به نمایش بگذارد. البته این عکاسان یک وجه مشترک میانشان وجود داشت و آنها همگی از دوربین‌های برند لایکا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای ثبت تصاویر بهره می‌بردند.

با این وجود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کاربران و دولت چین آنچنان که تصور می‌شد به ویدیوی تبلیغاتی برند Leica علاقه نشان ندادند چرا که در آن، لحظه‌ای از تظاهرات میدان تیان‌آن‌من سال ۱۹۸۹ نمایش داده می‌شود. همین اتفاق، مقدمات فیلتر شدن لایکا در چین را فراهم کرده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

۱۵ آپریل سال ۱۹۸۹ میلادی، عده‌ای از دانشحویان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - در میدان تیان‌آن‌من شهر پکن کنار هم جمع شدند و تا ۴ ژوئن به ناپایداری اقتصادی چین و سرکوب‌های حزب کمونیست یل فساد دولتی اعتراض کردند. این اعتراضات با حضور بیش از صدهزار نفر برگزار شد اما طبق گزارشات بریتانیا، حداقل ده هزار معترض چینی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تابستان سال ۱۹۸۹ میلادی قتل عام شدند. به همین دلیل این تظاهرات در رسانه‌های چینی به یک تابو بدل شده و سعی شده این واقعه به طور کلی فراموش شود.

البته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - طی ویدیوی تبلیغاتی لایکا مستقیماً به این اعتراضات اشاره نشده اما لحظه‌ای از این واقعه طی تصاویر مونتاژ شده تاریخی نمایان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌شود. قسمت دیگری از این ویدیو هم عکاسی را نشان می‌دهد که در حال فرار از دست سربازان چینی است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان
عکس مشهور مرد تانکی یا Tank man که توسط جف ویدنر به ثبت رسیده است

همین خبرنگار پس از این اتفاق، تصویری از پنجره هتلش ثبت می‌کند که به عکس مشهور تاریخی جف ویدنر یعنی مرد تانکی یا Tank Man اشاره دارد. پس از این اتفاق، لایکا مدعی شده که با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینکه لوگوی این شرکت در پایان این ویدیوی تبلیغاتی به نمایش گذاشته می‌شود اما کمپانی آلمانی، محتوای داخل آن را تایید نکرده است. به عبارت دیگر لایکا هر گونه ارتباط رسمی خود با این ویدیو را رد کرده. جالب اینجاست یوتیوب هم جدیداً این ویدیو - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - را از پلتفرمش حذف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone