🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28027.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل یک آیفون ۴.۷ اینچی تا سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند

به تازگی نشریه Economic Daily News به نقل از زنجیره تولید اپل گزارش داده کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، یک آیفون ۴.۷ اینچی عرضه کند که از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به آیفون ...

به تازگی نشریه Economic Daily News به نقل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - از زنجیره تولید اپل گزارش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - داده کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، یک آیفون ۴.۷ اینچی عرضه کند که از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

گفته شده که این تلفن هوشمند به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - چیپست جدید A13 اپل و دوربین تکی مجهز خواهد شد و تنها ۶۵۰ دلار هزینه خواهد داشت.

سال گذشته اپل خط تولید آیفون SE را متوقف کرد اما بعضی فروشگاه ها هنوز هم چنین آیفونی را می‌فروشند. هنوز کاربران زیادی به این مدل‌ آیفون علاقه‌ی زیادی دارند و دوست دارند آیفونی با سایز کوچک داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

با این حال به نظر می‌رسد که آیفون ۴.۷ اینچی از لحاظ ظاهری به آیفون ۸ شباهت زیادی داشته باشد چرا که از شاسی مشابهی برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - تولید آن استفاده خواهد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - شد.

علاوه بر این گزارش شده که آیفون ۴.۷ اینچی قرار است کلید هوم داشته باشد و از ویژگی  Touch ID نیز بهره ببرد. باید گفت که آیپد ایر و آیپد مینی جدید اپل به قابلیت Touch ID مجهز شده بودند و بعید نیست که کمپانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کوپرتینویی چنین انتخابی را برای این آیفون کوچک جدید، تکرار کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

با تمامی این اوصاف، عرضه یک آیفون کوچک با مشخصات نسل فعلی می‌تواند به نفع اپل تمام شود چرا که گوناگونی مدل های آیفون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - را بیشتر می‌کند و کاربران می‌توانند گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشد. روندی که اکنون سامسونگ موفق شده به کمک آن به سطلنت در قلمروی تلفن های هوشمند برسد.

اکنون آیفون XR قیمتی حدود ۷۵۰ دلار دارد و آیفون ‌های سری XS نیز به نرخ بیش از ۱۰۰۰ دلار فروخته می‌شوند. از این رو، عرضه یک آیفون جدید ۴.۷ اینچی با قیمتی میان ۶۰۰ تا ۶۵۰ دلار، می‌تواند گستره‌ی کمپانی کوپرتیونی را به بازار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کشور‌ هایی نظیر هند نیز برساند.

 

تماشا کنید: ویدیویی از طرح مفهومی آیفون SE 2 با بریدگی نمایشگر و قاب شیشه‌ای

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone