تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27211.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ریزر برای بهبود عملکرد گیمرها نوشیدنی انرژی‌زا تولید می‌کند

ریزر که متخصص تولید سخت‌افزارهای گیمینگ پر زرق و برق و قدرتمند است حالا به عرصه نوشیدنی‌های انرژی‌زا برای گیمرها پا گذاشته است. این نوشیدنی که Respawn نام گرفته حاوی 95 میلی‌گرم کافئین است، به ...

ریزر که متخصص - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - تولید سخت‌افزارهای گیمینگ پر زرق و برق و قدرتمند است حالا به عرصه نوشیدنی‌های انرژی‌زا برای گیمرها پا گذاشته است. این نوشیدنی که Respawn نام گرفته حاوی 95 میلی‌گرم کافئین است، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - به صورت پودر طعم‌دار در بسته‌های کوچک عرضه می‌شود و می‌توان آن را با آب مخلوط کرد.

البته ریزر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - این محصول را در رده نوشیدنی‌های انرژی‌زا نمی‌داند بلکه به آن لقب «میکس نوشیدنی برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - بهبود عملکرد روانی» را داده است. ریزر همچنین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - اعلام کرده که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - در این نوشیدنی از مواد درجه یک استفاده شده که برای بالا بردن تمرکز، بهبود سرعت واکنش و افزایش ظرفیت روانی به گیمرها کمک می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران

بسته 20 تایی این پودرها 24.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. در کنار این محصول، ریزر بطری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - میکسر با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - آرم Respawn - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - را هم در نظر گرفته که گیمرها با پرداخت 29.99 دلار دیگر می‌توانند آن را نیز دریافت کنند.

به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تنکابن استان مازندران - ریزر که یک شرکت پیشگام در حوزه ورزش‌های الکترونیک به شمار می‌آید از متداول بودن مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا در مسابقات مختلف استفاده و برای ورود به این بازار پر سود اقدام کرده است.

در واقع آمار و ارقام اینگونه نشان می‌دهد که شرکت‌های تولید کننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو پر سودترین کسب و کارها به شمار می‌آیند. مثلا شرکت Monster Beverage بهترین عملکرد را در بازار سهام آمریکا در طی قرن اخیر به نام خود ثبت کرده و از غول‌های تکنولوژی این کشور مثل اپل و آمازون پیشی گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا مرکز شما آیا اطراف روستای کرات تنکابن تعمیر یخچال وایت هاوس انجام میده
پاسخ: بله در روستای کرات شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone