🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18250.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اوپو A93 با دوربین سلفی دوگانه و بدنه‌ای باریک معرفی شد

گوشی هوشمند «اوپو A93» با نمایشگر 6.43 اینچی و چیپست «هلیو P55‌» رونمایی شد. این گوشی فقط 7.48 میلی‌متر ضخامت دارد و جزو باریک‌ترین دستگاه‌های اوپو محسوب می‌شود. با وجودی که قرار بود «اوپو A93» پانزدهم ...

گوشی هوشمند «اوپو A93» با نمایشگر 6.43 اینچی و چیپست «هلیو P55‌» رونمایی شد. این گوشی فقط 7.48 میلی‌متر ضخامت دارد و جزو باریک‌ترین دستگاه‌های اوپو محسوب می‌شود.

با وجودی که قرار بود «اوپو A93» پانزدهم مهرماه (6 اکتبر) رونمایی شود، اما اوپو از گوشی هوشمند جدید خود چند روز زودتر رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی به ظاهر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - دستگاه، به سرعت متوجه شباهت‌ A93 به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - اوپو F17 پرو و رینو 4 لایت می‌شوید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان

اوپو A93 با نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED، مجهز به دوربین سلفی دوگانه شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - عمق 2 مگاپیکسلی است که در بریدگی بیضوی شکل گوشه سمت چپ نمایشگر جای گرفته‌اند. به علاوه دستگاه جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - از حسگر اثر انگشت داخلی بهره می‌برد.

در پنل پشتی اوپو A93 نیز چهار دوربین شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی است تا کاربران بتوانند تجربه مطلوبی از تصویربرداری با این گوشی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - هوشمند تجربه کنند.

همان‌طور که گفته شد ضخامت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - اوپو A93 فقط 7.48 میلی متر است. در زمان رونمایی اوپو F17 پرو شرکت آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - خود معرفی کرده بود و اکنون دستگاه جدید نیز با همین ضخامت و وزن 164 گرم عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید با بهره‌مندی از چیپست هلیو P55‌ مدیاتک، حافظه رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - سازی قابل ارتقا از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می گیرد. تامین انرژی هم بر عهده 4000 میلی آمپر ساعتی است که به لطف شارژ سریع 18 واتی با سرعت خوبی پر می‌شود.

درنظر داشته باشد که دستگاه مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است و قرار است که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شود. نسخه قوی‌تر اوپو A93 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - با رم 8 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 324 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone