🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39398.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سونی از بلوری پلیر 4K و گیرنده صدا و تصویر جدید خود رونمایی کرد

در میان آخرین محصولاتی که سونی در CES 2018 معرفی کرده، شاهد یک بلوری پلیر اوتلرا اچ دی 4K به نام UBP-X700 و یک گیرنده صدا و تصویر با نام STR-DH790 هستیم. سونی ادعا می ...

در میان آخرین محصولاتی که سونی در CES 2018 معرفی کرده، شاهد یک بلوری پلیر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اوتلرا اچ دی 4K به نام UBP-X700 و یک گیرنده صدا و تصویر با نام STR-DH790 هستیم.

سونی ادعا می کند UBP-X700 قابلیت نمایش تصاویر HDR دارد و در مقایسه با بلوری پلیرهای استاندارد می تواند گستره رنگ وسیع تر و کنتراست و روشنایی بالاتر به نمایش بگذارد در حالی که STR-DH790 به طور اختصاصی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توسط دالبی اتمز ساخته شده و دارای کانال تنظیمات ۵.۱.۲ است که از DTS:X پشتیبانی می کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بلوری پلیر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جدید سونی از هر دو فرمت HDR با نام های HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی به عمل می آورد اما - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باید توجه داشت که پشتیبانی از فرمت دوم با آپدیتی طی تابستان سال آینده افزوده خواهد شد. این دستگاه همچنان از وای فای و MIMO داخلی بهره برده و از طریق میراکست از اسکرین میرور هم پشتیبانی می کند و تصاویر 4K و 3D استریم خواهد کرد.

گیرنده صدا و تصویر STR-DH790 نیز با دو فرمت نامبرده HDR آشنایی دارد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و به دلیل طراحی توسط دالبی اتمز، از صدای فراگیر ۳۶۰ درجه و جایگاه دقیق صدا بهره می برد.

البته باید این را هم بدانید که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این دستگاه ۷.۴ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۴۳۰ در ۱۳۳ در ۲۹ میلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - متر است و بهار امسال با قیمت ۴۰۰ پوندی عرضه خواهد شد. بلوری پلیر جدید سونی نیز قیمتی معادل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۲۷۰ پوند دارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone