تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20478.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سازمان نصر کشور خواستار شفافیت رگولاتوری: آمار تایید نمونه تجهیزات فاوا را منتشر کنید

سازمان نصر کشور از وزارت ارتباطات خواسته تا در راستای شفاف سازی آمار تایید نمونه تجهیزات فاوا توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را منتشر کند. تجهیزات شبکه باید طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات ...

سازمان نصر کشور از وزارت ارتباطات خواسته تا در راستای شفاف سازی آمار تایید نمونه تجهیزات فاوا توسط سازمان تنظیم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - مقررات و ارتباطات - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - رادیویی را منتشر کند.

تجهیزات شبکه باید طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تایید نمونه شود و این تایید نمونه طبق آیین‌نامه‌ای انجام می‌شود که ۱۳ سال پیش در رگولاتوری تصویب شده است. برخی اعضای کمیسیون شبکه سازمان نصر نسبت به این مصوبه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - انتقاداتی دارند و خواستار ایجاد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - بهبود شرایط واردات این تجهیزات شده‌اند. درحالی که اعضای سازمان نظام صنفی معتقدند رگولاتوری ناخواسته به قاچاق کالا، ورود کالای بی‌کیفیت، مشکل سرمایه در گردش و عدم پرداخت عوارض گمرکی دامن زده است.

حال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - خواستار ارائه آمار مربوط به روال تایید نمونه تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات در ۱۳ سال گذشته شده است. البته با گذشت چند ماه از این اظهارات، هنوز آیین‌نامه تصویب نشده تا مشخص شود آیا مطابق با نظرات صنف و سازمان نصر است و یا همچنان مغایراتی وجود دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران

«آزاد معروفی» رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو ضمن انتقاد به روند فعالیت این آزمایشگاه‌ها گفته بود که شفافیتی پیرامون آزمایشگاه‌ها و نوع فعالیت آنها وجود ندارد و در همان زمان از رگولاتوری خواسته بود تا کارنامه سیزده ساله‌اش پیرامون فعالیت آزمایشگاه‌ها را منتشر سازد: «رگولاتوری یک آماری برای سیزده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - سال اخیر دارد که ما از آنها می‌خواهیم این آمار را منتشر کنند تا بفهمیم چند درصد دستگاه‌ها مشکل داشتند و چه مشکلی داشتند. انتشار این گزارش می‌تواند کمک شایانی به واردات کالا و اصلاح فعالیت‌ها و ضوابط انجام داد.»

در همین راستا «محمد باقر اثنی‌عشری» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - به «محمدجواد آذری جهرمی» خواستار ارائه گزارش آمار مربوط به میزان تجهیزات بررسی شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین میزان تجهیزات مردود در ارزیابی توسط آزمایشگاه‌‏های مورد تایید آن سازمان شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - است. در این نامه آمده است:

«به استحضار می‌‏رساند پیرو ارسال نامه‏‌هایی از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور و گذشت بیش از 9 ماه از درخواست‌‏های متعدد مکتوب و شفاهی نمایندگان این سازمان، به عنوان فراگیرترین تشکل مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص ارائه آمار مربوط به روال تایید نمونه طی 13 سال اخیر، متاسفانه تاکنون آماری از سوی سازمان مذکور ارائه و منتشر نشده است.

بدیهی است - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - عدم ارائه آمار به بهانه‏‌هایی مانند حفظ حقوق متقاضیان از یک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - سو و انتشار ارائه آمار مستمر توسط نهادهایی مانند بانک مرکزی در خصوص فهرست دریافت‏‌کنندگان ارز که قطعاً دارای حساسیت بیشتری است از سوی دیگر، عدم توجه به این درخواست صنفی شائبه طرفداری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از برخی از آزمایشگاه‌‏های خاص و عدم وجود استقلال و بی‌‏طرفی را به ذهن متبادر می‌‏سازد.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران

اثنی عشری در ادامه نامه خود به فعالیت یک آزمایشگاه بخصوص اشاره کرده که تجهیزات امنیتی دارنده گواهینامه‌های بین‌المللی را رد کرده است و خواستار شفافیت در این زمینه شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - است: «ماحصل ارزیابی‏‌های غیرشفاف، ایجاد وقفه سه ماهه در استقرار تجهیزات در زیرساخت‏‌های حیاتی کشور بوده که به نوبه خود باعث افزایش بی‏‌رویه قاچاق شده که این خود ماهیتاً در تضاد با اهداف امنیتی و استانداردی است و توالی فساد در پی خواهد داشت.»

رییس سازمان نصر کشور در پایان نامه خود با اشاره به کلیدواژه «حق‌الناس» و توجهی که جهرمی به این موضوع دارد، از او خواسته تا بر اساس سیاست «گزارش به مردم» در خصوص عملکرد وزارت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - ارتباطات پیرامون تایید نمونه تجهیزات گزارشی شفاف ارائه کند: «خواهشمند است دستور فرمایید تا در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - خصوص ارائه آمار مربوط به میزان تجهیزات بررسی‌شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین میزان تجهیزاتی که طی ارزیابی توسط آزمایشگاه‌‏های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جویبار استان مازندران - مورد تایید آن سازمان مردود شناخته شده‌‏اند، به تفکیک تجهیزات رادیویی و غیررادیویی و بر اساس نتایج آزمایش‌‏های انجام‌شده توسط هر آزمایشگاه، اقدام لازم مبذول شود.»

برخی از اعضای کمیسیون نصر در گفتگو با دیجیاتو گفته‌اند که در برخی آزمایشگاه‌ها تست کالاها به جای اینکه ده روزه رخ دهد، نزدیک به دو ماه طول می‌کشد که این موضوع در کنار مشکلات واردات گمرکی و طول کشیدن آن، ضربه بزرگی به فعالان بازرگانی این صنعت می‌زند. رئیس کمیسیون شبکه در این باره گفته بود: «جدا از خواب پول این واردکنندگان بحث بر سر اینست که بسیاری از پروژه‌های ملی منتظر این کالاها هستند و تاخیر در عرضه کالای مورد نیاز هم فرایندهای ملی را دچار مشکل می‌سازد و هم جریمه‌هایی برای شرکت‌های واردکننده شکل خواهد داد که بازهم ضرر مضاعفی برای آنها است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صبورا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما بلوار امام جویبار برای یخچال دیپوینت تعمیرکار داره
پاسخ: بله در بلوار امام شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone