🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39184.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیتا معرفی شد؛ دوربین ورزشی که می تواند به پهپاد تغییر کند

بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقه دارند به دنبال خرید دوربین های ورزشی هستند. همچنین برخی از آنها وسوسه می شوند که یک پهپاد نیز داشته باشند تا توسط آن بتوانند عکس یا فیلم ...

بسیاری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - از افرادی که به عکاسی علاقه دارند به دنبال خرید دوربین های ورزشی هستند. همچنین برخی از آنها وسوسه می شوند که یک پهپاد نیز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - داشته باشند تا توسط آن بتوانند عکس یا فیلم های خاص تری  ثبت کنند. اکشن کم «Pitta» که به تازگی معرفی شده همان گجتی است که به کار این دسته از کاربران می آید. پیتا می تواند وظیفه یک دوربین ورزشی و نیز پهپادی برای عکاسی را به عهده بگیرد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان

این گجت که برای تأمین سرمایه در سایت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - جمع سپاری کیک استارتر قرار داده شده، وقتی به عنوان دوربین ورزشی استفاده می شود، به شکل یک گوی است که می توان به واسطه  جایگاه اتصال ویژه، آن را به دوچرخه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - یا هر سه پایه دیگری متصل کرد.

این گجت از فیلم برداری با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و می تواند تصاویری با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - کیفیت 13 مگاپیکسل نیز ثبت کند. کاربر همچنین می تواند از طریق اپ ویژه تلفن های هوشمند به تنظیمات آن دسترسی داشته باشد یا تصاویر و ویدیوها را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - مشاهده نماید.

اگر قصد داشته باشید از حالت پهپاد پیتا استفاده کنید، کافیست ماژولی که دارای  4 بازوی پره دار و GPS است را به زیر آن اضافه کنید تا بدین ترتیب به یک پهپاد تبدیل شود. همچنین به راحتی می توان آن را با تلفن هوشمند کنترل کرد. مدت پرواز پیتا نیز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - 15 دقیقه است و می توان برخی از قابلیت های هدایت خودکار ساده از جمله حرکت چرخشی به دور سوژه یا بازگشت و فرود به مکان شروع پرواز را نیز برای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - آن تعریف کرد.

یک داک ویژه نیز برای شارژ باتری لیتیم یونی آن نیز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان - در نظر گرفته شده. از سوی دیگر پیتا از قابلیت اتصال به شبکه وای فای بهره می برد تا بدین ترتیب بتوان به عنوان یک دوربین امنیتی از آن استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت جام استان خراسان

قیمت اولیه این گجت 269 دلار است و میزان سرمایه ای که برای تولید آن جمع شده اکنون از حد مورد نیاز نیز فراتر رفته. بدین ترتیب احتمالاً به زودی تولید آن آغاز خواهد شد و از فروردین تا اردیبهشت ماه سال 97 نیز برای خریداران ارسال خواهد گشت.

اگر به فیلم برداری توسط پهپاد علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد فیلم بی نظیری از حرکات چرخشی پهپاد بر فراز یک جزیره را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone