تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32912.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیر ارشد امنیت فیسبوک این شرکت را ترک می‌کند؛ خبری از جایگزین نیست

الکس استاموس، مدیر ارشد بخش امنیت فیسبوک گفته که در این ماه شرکت را ترک خواهد کرد. یک روز پیش از انتشار متن استعفا، استاموس گفته بود بعضی مهره‌های مخرب، در حال سوء استفاده از ...

الکس استاموس، مدیر ارشد بخش امنیت فیسبوک گفته که در این ماه شرکت را ترک خواهد کرد. یک روز پیش از انتشار متن استعفا، استاموس گفته بود بعضی مهره‌های مخرب، در حال سوء استفاده از این پلتفرم برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مداخله در مباحث - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و سازماندهی‌های سیاسی ایالات متحده هستند.

زمانی که استاموس فیسبوک را ترک کند، جایگاه او به شخص دیگری داده نخواهد شد و مقام مدیر ارشد بخش امنیت خالی خواهد ماند. با این وجود، همه منتظر هستند تا ببینند فیسبوک با مشکلات امنیتی آتی خود چه خواهد کرد، مشکلاتی نظیر رسوایی کمبریج آنالیتیکا.

به جای تشکیل یک تیم امنیتی، فیسبوک در نظر گرفته این تیم را حذف کند و در عوض برای همه بخش‌ها مهندسینی مخصوص به این کار قرار دهد. سخنگوی فیسبوک در ایمیلی گفت: «ما مدیر ارشد امنیت جدیدی برنمی‌گزینیم. از ابتدای امسال مهندسین امنیتی، تحلیلگران، محققان و دیگر متخصصین را در تیم‌های مهندسی و محصول قرار دادیم تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با خطرات امنیتی نوظهوری که با آن روبرو می‌شویم مقابله کنیم.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این سخنگو در ادامه گفت می‌خواهند شیوه‌ای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را به کار بگیرند که امنیت اطلاعات کاربران را تامین کند. خروج استاموس از فیسبوک خبر ساده‌ای نیست. او یکی از معدود مدیران اجرایی فیسبوک بود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که در خارج از محیط شرکت، با دیگران در مورد مشکلات مختلف صحبت می‌کرد. او همچنین بارها در توییتر با خبرنگاران در مورد مشکلات امنیتی صحبت کرده بود.

فیسبوک استاموس را سال ۲۰۱۵ استخدام کرد. او سِمَتی مشابه در یاهو نیز داشت اما وقتی متوجه شد این شرکت سیستمی ساخته تا ایمیل‌ها را برای دولت ایالات متحده اسکن کند، از آنجا خارج شد.

۱۷ آگوست آخرین روز کاری الکس استاموس خواهد بود. پس از آن، وی به استنفورد خواهد رفت تا تدریس و پژوهش را از سر بگیرد. شریل سندبرگ از مدیران اجرایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فیسبوک در بیانیه‌ای گفت شرکتش مشتاق است تا با استاموس در سمتی جدید ادامه همکاری دهد.

فیسبوک به خوبی می‌داند که از دست دادن مدیر ارشد بخش امنیت و حذف تیم امنیتی خود در بحبوحه مشکلات امنیتی عمیقی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند وجهه مناسبی ندارد بنابراین در همه بیانیه‌های خبری به این موضوعات اشاره شده تا نگرانی‌های جدیدی شکل نگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone