🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33302.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تقاضای فراوان برای اپل واچ سری 4 اپل را به تخصیص یک خط تولید دیگر مجبور کرد

هنگامی که اپل در روز دوازدهم سپتامبر از اپل واچ سری 4 رونمایی کرد، نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های تازه این پوشیدنی چشم بسیاری از مشتریان را به خود دوخت. تا به امروز، فروش ...

هنگامی که اپل در روز دوازدهم سپتامبر از اپل واچ سری 4 رونمایی کرد، نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های تازه این پوشیدنی چشم بسیاری از مشتریان را به خود دوخت. تا به امروز، فروش این اسمارت واچ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - بیشتر از آن چیزی بوده که تحلیلگران پیش بینی کردند اما به نظر می رسد که حتی اپل هم به خاطر تقاضای بالا برای اپل واچ سری 4 با مشکل روبرو شده است.

به گفته منابع نزدیک به اپل، شرکت Quanta Computer که مسئولیت سفارش های اپل واچ سری 4 را برعهده دارد از همین حالا به بیشینه ظرفیت خطوط تولید خود رسیده است. کمپانی چینی با بیشترین سرعت خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - مشغول تامین این ساعت هوشمند نسل جدید است، اما ظاهراً به نظر اپل این مقدار از تولید کافی نیست.

برای کمک به بهبود شرایط، اپل حالا با شرکت Compal Electronics وارد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - همکاری شده که تامین اپل واچ های سری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - 3 به حساب می آید، اما بزودی یکی از خطوط تولیدش را به اپل واچ سری 4 اختصاص خواهد داد. علی رغم شباهت های ظاهری، تولید این محصول کاملاً متفاوت کاری آسان نخواهد بود؛ بنابراین تولید انبوه در تاسیسات Compal از ماه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - نوامبر امسال آغاز می شود.

اگرچه این خط تولید تازه کمکی به عرضه سریع تر اپل واچ های پیش خرید شده نمی کند، اما اپل فضای تنفس بیشتری برای سه ماهه پایانی امسال و تعطیلات کریسمس خواهد داشت؛ زمانی که هزاران اپل واچ سری 4 دیگر توسط مشتریان خریداری می شوند. تحلیلگران هم اکنون فروش 18.5 میلیون واحدی اپل واچ را طی ماه های باقی مانده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لنگرود استان گیلان - از سال 2018 پیش بینی کرده اند که در این صورت، سهم اپل از بازار پوشیدنی ها بیشتر از 35 درصد فعلی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone