🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40552.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو به فبلت هوآوی میت 10 [تماشا کنید]

همان طور که دیروز (24 مهر) در دیجیاتو خواندید، کمپانی هوآوی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرده که شامل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین می شوند. در این بین فبلت ...

همان طور که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیروز (24 مهر) در دیجیاتو خواندید، کمپانی هوآوی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرده که شامل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می شوند.

در این بین فبلت میت 10 به عنوان پرچمدار پایه در سری جدید هوآوی، به یک نمایشگر 5.9 اینچی LCD با رزولوشن 1440×2560 مجهز شده که از نسبت تصویر 16:9 و تراکم پیکسل 499ppi بهره می برد. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این موبایل همچنین از بدنه شیشه ای برخوردار بوده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و بر خلاف بسیاری از محصولات جدید بازار، جک 3.5 میلیمتری هدفون را حفط کرده است.

البته نقطه قوت اصلی هوآوی در محصولات جدید، حضور چیپست قدرتمند کایرین 970 به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همراه چیپ پردازش عصبی جداگانه موسوم به «NPU» است که باعث شده کمپانی از محصول جدید خود با عنوان «ماشین هوشمند» یاد کند.

در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ادامه از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک دیجیاتو به فبلت پرچمدار هوآوی میت 10 را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone