🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39131.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رکورد زنی اپ استور در نخستین روز سال 2018

فروشگاه نرم افزاری اپ استور با ثبت فروش ۳۰۰ میلیون دلاری در نخستین روز از سال جدید میلادی به رکوردی تازه دست یافت. علاوه بر این اپل موفق شده در نخستین هفته از سال ۲۰۱۸ ...

فروشگاه نرم افزاری اپ استور با ثبت فروش ۳۰۰ میلیون دلاری در نخستین روز از سال جدید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - میلادی به رکوردی تازه دست یافت. علاوه بر این اپل موفق شده در نخستین هفته از سال ۲۰۱۸ بیش از ۸۹۰ میلیون دلار اپلیکیشن بفروشد.

از سال ۲۰۰۸ و آغاز به کار فروشگاه نرم افزاری اپ استور تا به امروز، توسعه دهندگان اپلیکیشن ها حدود ۸۶ میلیارد دلار درآمد به دست آورده اند. این درآمد شامل فروش اپلیکیشن ها یا حق اشتراک زمانی  استفاده از آنها می شود. از این رقم تنها ۲۶.۵ میلیارد دلار آن در سال گذشته پرداخت شده است.

لازم به ذکر است که ۷۰ درصد از مبلغ فروش - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن ها به جیب توسعه دهندگان می رود و ۳۰ درصد دیگر نصیب اپل می شود. البته سهم صاحبان نرم افزارها از حق اشتراک های یک ساله برابر با ۸۵ درصد خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در سال گذشته شاهد باز طراحی مهمی در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - App Store بودیم که همزمان با عرضه iOS 11 در دسترس کاربران قرار گرفت. ضمن این که در طی یک سال گذشته کمپانی ساکن کوپرتینو تمرکز بالایی را روی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های مرتبط با واقعیت افزوده قرار داده است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ اپلیکیشن مبتنی بر ARKit در دسترس کاربران قرار دارد.

از جمله بازی های محبوب مبتنی بر واقعیت افزوده می توان به «CSR Racing - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 2» ، «Stack AR» - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و «Kings of Pool» اشاره کرد. علاوه بر این، در حال حاضر امکان حضور و خرید مجازی در فروشگاه های Wayfair و آمازون از طریق واقعیت افزوده نیز ممکن شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone