🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11918.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال ورود شرکت وان پلاس به بازار تبلت با OnePlus Pad

وان پلاس ظاهرا می‌خواهد پس از ورود به بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، اینبار شانس خود را در بازار تبلت امتحان کند، چرا که اخیرا نام تجاری OnePlus Pad را ثبت کرده است. این نام ...

وان پلاس ظاهرا می‌خواهد پس از ورود به بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، اینبار شانس خود را در بازار تبلت امتحان کند، چرا که اخیرا نام تجاری OnePlus Pad را ثبت کرده است.

این نام که در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده، جزئیاتی درباره اولین تبلت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - احتمالی وان پلاس در اختیارمان قرار نمی‌دهد. با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - این حال استفاده از چنین نامی نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - که چینی‌ها می‌خواهند در بازاری فراتر از گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - هوشمند و گجت‌های پوشیدنی حضور داشته باشند.

با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - این وجود، شاید این محصول همان ریلمی پد با برندی جدید باشد. علاوه آن‌ها، انتظار می‌رود در سال جاری میلادی با تبلت‌های ویوو و اوپو هم روبه‌رو شویم. در حقیقت به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی پس از بازار گوشی‌های هوشمند، می‌خواهند حضور فعال‌تری در بازار تبلت‌ها داشته باشند و به سهم مناسبی در این بازار هم دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه وان پلاس و اوپو به تازگی از افزایش همکاری‌ها خبر داده‌اند و البته بیشتر با یکدیگر ادغام می‌شوند، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - این احتمال که تبلت وان پلاس تفاوتی با محصول زیرمجموعه اوپو یعنی ریلمی نداشته باشد، وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان

باید به این موضوع اشاره کنیم که درخواست برای ثبت چنین نامی به معنای معرفی حتمی تبلت این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - کمپانی در آینده نزدیک نیست و شاید وان پلاس تنها می‌خواهد شرکت دیگری قادر به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - استفاده چنین نامی برای محصولاتش نباشد.

در صورتی که وان پلاس بخواهد با OnePlus Pad در بازار تبلت‌ها حضور پیدا کند، احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود. البته اگر پس از معرفی تبلت ریلمی تصویری از آن منتشر شود، می‌توانیم به یکسان بودن آن با محصول زیرمجموعه اوپو پی ببریم.

با توجه به اینکه اپل و سامسونگ در بازار تبلت‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاندیز استان خراسان - حکمرانی می‌کنند و البته لنوو هم فروش بالایی در بازار دارد، کار برای شرکت‌های چینی چندان راحت نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone