🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19704.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک دورکاری کارکنانش را تا تیر ۱۴۰۰ تمدید کرد

فیسبوک سیاست دورکاری کارکنانش را به خاطر شیوع کرونا تا تیر ۱۴۰۰ تمدید کرد و از پرداخت کمک مالی هزار دلاری برای خرید تجهیزات خبر داد. پیشتر گوگل نیز دورکاری کارکنان خود تا تابستان سال ...

فیسبوک سیاست دورکاری کارکنانش را به خاطر شیوع کرونا تا تیر ۱۴۰۰ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - تمدید کرد و از پرداخت کمک مالی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - هزار دلاری برای خرید تجهیزات خبر داد. پیشتر گوگل نیز دورکاری کارکنان خود تا تابستان سال آینده را تمدید کرده بود.

فیسبوک از اواسط اسفند ماه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - سال ۹۸ به منظور پیروی از قوانین قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، تقریباً تمامی ۴۸ هزار کارمند خود را دورکار کرده است. این شرکت همچنین اواسط اردیبهشت ماه امسال از دورکاری تقریباً - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - تمام کارکنان تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد.

«Nneka Norville»، سخنگوی فیسبوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به دستورالعمل‌های متخصصین بهداشتی و دولت و همچنین تصمیماتی که پس از بحث و گفتگو با کارکنان گرفتیم، می‌خواهیم امکان دورکاری کارکنان تا تیر ۱۴۰۰ را فراهم کنیم. همچنین به هر کدام از کارکنان ۱۰۰۰ دلار کمک هزینه مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای دورکاری را پرداخت می‌کنیم.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان

فیسبوک یکی از شرکت‌هایی است که دنیاگیری ویروس کرونا تأثیر بزرگی بر نحوه کار کردن کارکنان آن در شرایط فعلی و حتی آینده گذاشته است. این شرکت خرداد ماه امسال اعلام کرد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - که در چند سال آینده هزاران نفر از کارکنان خود را برای همیشه دورکار می‌کند. «مارک زاکربرگ» مدیرعامل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - فیسبوک گفت: - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گرگان استان گلستان - «من فکر می‌کنم که پنج تا ۱۰ سال دیگر بتوانیم حدوداً نیمی از نیروی شرکت را برای همیشه دورکار کنیم.»

فیسبوک با اعلام این خبر همانند گوگل دورکاری کارکنانش را تا تابستان سال آینده تمدید کرد. گوگل اوایل مرداد ماه امسال اعلام کرد که کارکنان این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌توانند تا تیر ۱۴۰۰ دورکاری کنند. اوبر نیز دو روز قبل از دورکاری کارکنان سازمانی این شرکت تا خرداد سال بعد و پرداخت کمک هزینه ۵۰۰ دلاری به آنها برای تهیه تجهیزات خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone