تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30436.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفونی که به قیمت دو کلیه تمام شد

سال ۲۰۱۱ بود و آیفون ۴ تازه وارد بازار شده بود. در چین آن زمان آنها که آیفون داشتند جزو ثروتمندان جامعه قلمداد می شدند و جامعه جور دیگری به آنها نگاه می کرد. مرد ...

سال ۲۰۱۱ بود و آیفون ۴ تازه وارد بازار شده بود. در چین آن زمان آنها که آیفون داشتند جزو ثروتمندان جامعه قلمداد می شدند و جامعه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - جور دیگری به آنها نگاه می کرد. مرد جوانی در این کشور نیز تمام تلاشش را به کار بست تا هرطور شده یک آیفون ۴ بخرد. ژیائو ونگ ۱۷ ساله که دست آخر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - نتوانسته بود پول لازم برای خرید این گوشی را جمع کند و از تلاش درمانده شده بود تصمیم می گیرد معامله ای خاص انجام دهد و بهای آیفون ۴ را که البته خیلی برایش گران تمام شد از آن طریق بپردازد.

ونگ یکی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - از کلیه هایش را به قیمت ۳۲۰۰ دلار آمریکا فروخت که مبلغی به مراتب بیشتر از قیمت تعیین شده برای آیفون ۴ بود. آنطور که نشریه آسیا آنلاین گزارش داده عمل  جراحی در یک بیمارستان زیرزمینی انجام گرفت و به ونگ گفتند که بعد از یک هفته بهبودی حاصل می شود و با همان یک کلیه می تواند زندگی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - نرمالی داشته باشد.

اما از آنجایی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - که اتاق جراحی مطابق اصولی بهداشتی آماده سازی نشده بود ونگ بعد از عمل دچار عفونت در کلیه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - باقی مانده اش شد و به شدت بیمار گردید. از همین زمان بود که والدین ژیائو به کاری که انجام داده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بود پی بردند. پدر و مادر این نوجوان البته اوضاع مالی خوبی نداشتند و نمی توانستند آیفون مورد علاقه او را خریداری کنند با این حال بعد از وقوع این ماجراها مجبور شده بودند هزینه های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیالیز او را بپردازند که خیلی سنگین تر از خرید یک گوشی بود.

ژیائو حالا ۲۴ ساله است و دیگر یک زندگی عادی نخواهد داشت. البته بیمارستان مبلغی را به عنوان خسارت به او پرداخت کرده ولی او مجبور است که تا آخر عمر بدون کلیه زندگی اش را سپری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone