🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  4. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26472.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وقفه در تولید گلکسی نوت 10 به دلیل جنگ تجاری بین کره‌جنوبی و ژاپن

گلکسی نوت 10 قرار است 7 آگوست (16 مرداد) رونمایی شود. اما جنگ اقتصادی بین ژاپن و کره جنوبی مشکلاتی را بوجود آورده و گمان می رود عرضه این گوشی با مشکلاتی همراه باشد. ژاپن ...

گلکسی نوت 10 قرار است 7 آگوست (16 مرداد) رونمایی شود. اما جنگ اقتصادی بین ژاپن و کره جنوبی مشکلاتی را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - بوجود آورده و گمان می رود عرضه این گوشی با مشکلاتی همراه باشد.

ژاپن و کره جنوبی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - در ماه های اخیر درگیری اقتصادی شدیدی با یکدیگر داشته اند. ژاپن در پاسخ به رأی دادگاه عالی کره جنوبی علیه خود، تحریم های اقتصادی سفت و سختی علیه کره جنوبی وضع کرد که سامسونگ را هم بی نصیب نگذاشت. تحریم های وضع شده مواد اولیه ای که در تولید قطعات نیمه هادی و نمایشگرهای تلفن های هوشمند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - به کار می روند را هدف قرار داد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی

تلویزیون محلی کره جنوبی «JTBC» در گزارشی به نقل از مقامات سامسونگ اعلام کرد:

«در این ماه سامسونگ تولید پردازنده اگزینوس را [که در ساخت گلکسی نوت 10 به کار می رود] به میزان 10 درصد کاهش داده است.»

البته این مقام رسمی سامسونگ خاطر نشان کرد این کاهش 10 درصدی در ماه آینده جبران خواهد شد.

قلب تپنده گلکسی نوت 10 چیپست اگزینوس 9825 است. این چیپست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - مدل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - 7 نانومتری اگزینوس 9820 است که اوایل امسال با رونمایی از گلکسی اس 10 معرفی شد. البته سامسونگ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - گلکسی نوت 10 که از چیپست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - اسنپدارگون 855 بهره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - می برد را هم برای عرضه در برخی بازارها در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - نظر گرفته. با این وجود اگزینوس پردازنده اصلی گلکسی نوت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - 10 بوده و موجب نگرانی سامسونگ شده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی

سامسونگ بروز اختلال در تولید نوت 10 رابه شکل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - رسمی تأیید نکرده است. کارشناسان معتقدند سامسونگ به دلیل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - نگرانی از احتمال کمبود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - مواد اولیه ضروری در تولید تلفن های هوشمند خود، زمان بندی تولید پرچمدار بعدی خود را اندکی تغییر داده است.

در پی جنگ اقتصادی بین دو کشور، ژاپن صادرات برخی مواد اولیه از جمله پلی ایمیدهای فلورئوردار و هیدروژن فلوئورید را به کره جنوبی محدود کرد. کمپانی های ژاپنی نیز برای صادرات این مواد به کره جنوبی باید از دولت ژاپن تأییدیه بگیرند که حداقل 90 روز زمان خواهد برد.

«لی جای-یونگ» نایب رییس سامسونگ با بالا گرفتن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - تنش ها بین ژاپن و کره جنوبی به ژاپن سفر کرد تا با سران اقتصادی این کشور ملاقات کند. احتمالاً واکنش کره جنوبی به تحریم های ژاپن در این دیدار مورد بحث و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر محلات استان مرکزی - گفتگو قرار خواهد گرفت.

البته تا زمانی که هر دو کشور از مواضع محدودکننده خود پایین نیایند، به نظر نمی رسد این ملاقات نیز تأثیری در کاهش تنش ها داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone