🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35551.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس ۱۰ احتمالا در سه مدل و با دوربین سه گانه عرضه می شود

رسانه های کره ای از احتمال معرفی سه مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ خبر می دهند که از دوربینی قدرتمند بهره خواهند برد. وب سایت ET News که از پورتال های خبری برتر کره ...

رسانه های کره ای از احتمال معرفی سه مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ خبر می دهند که از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - دوربینی قدرتمند بهره خواهند برد.

وب سایت ET News که از پورتال های خبری برتر کره به شمار می رود با تایید شایعات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - مربوط به عرضه گلکسی اس ۱۰ در دو سایز مختلف، جزییات جذاب بیشتری را در این باره ارائه کرده است.

بر این اساس گلکسی اس ۱۰ در دو سایز ۵.۸ و ۶.۲ اینچی عرضه خواهد شد و این در حالی است که در خبرهای قبلی این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - اندازه ۶.۳ اینچ ذکر شده بود. علاوه بر این به نظر می رسد کره ای ها پیکربندی های مختلفی را برای این موبایل در نظر گرفته اند که شامل سه مدل با کدهای «بیاند ۰»، «بیاند ۱» و «بیاند ۲» خواهد بود. تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندرانمدل اول برخلاف طراحی معمولی پرچمدارهای سری اس، به جای لبه های منحنی از نمایشگر ۵.۸ مسطح بهره خواهد برد. دوربین اصلی نیز تنها به یک سنسور مجهز شده که احتمال تجهیز آن به لنز با گشودگی دهانه متغیر وجود دارد.

نمایشگر ۵.۸ اینچی بیاند ۱ اما میزبان لبه های منحنی خواهد بود و در پنل عقب آن مثل گلکسی اس ۹ پلاس دوربینی دوگانه جاخوش می کند.

در نهایت نوبت به گلکسی اس ۱۰ با کد بیاند ۲ می رسد که علاوه بر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - ۶.۲ اینچی منحنی مثل هواوی پی ۲۰ پرو از دوربین اصلی سه گانه برخوردار خواهد بود که احتمالا از سنسور اصلی با گشودگی دهانه متغیر و لنزهای تله فوتو و واید تشکیل شده است.

با توجه به اینکه هنوز نوبت به رونمایی از گلکسی نوت ۹ هم فرا نرسیده شاید بحث - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - در مورد پرچمدار آتی سری ۱۰ کمی زود به نظر برسد اما با توجه به اینکه سامسونگ یک بار دیگر در سال ۲۰۱۵ سه مدل مختلف از این سری را با عناوین اس ۶، اس ۶ اج و اس ۶ اج - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - پلاس روانه بازار کرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مازندران استان مازندران - احتمال پیروی از سیاستی مشابه در سال آتی میلادی چندان بعید به نظر نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر السا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** مایکروفر مولینکس MW 7001 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone