تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30437.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین تحلیل‌ از فعالیت تلگرام در ایران: افزایش بازدیدها در آذر ماه

بر اساس بررسی‌های دانشگاه تهران، تولید محتوای کانال‌های تلگرامی در آذر ماه کاهش یافته اما میانگین میزان بازدید کل مطالب تولید شده در کانال‌های تلگرامی نسبت به مهرماه با افزایش همراه بوده‌ است. آزمایشگاه شبکه‌های ...

بر اساس بررسی‌های دانشگاه تهران، تولید محتوای کانال‌های تلگرامی در آذر ماه کاهش یافته اما میانگین میزان بازدید کل مطالب تولید شده در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کانال‌های تلگرامی نسبت به مهرماه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با افزایش همراه بوده‌ است.

آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی مجازی دانشگاه تهران در این بررسی یه این نتایج دست یافت که در هر روز به طور میانگین ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار پست تلگرامی منتشر شده‌ که نسبت به ماه‌های قبل ۵۹ هزار پست کمتر بوده‌ است.

با این حال شیب بازدید کانال‌ها در آذرماه نسبتا ثابت بوده‌است؛ موضوعی که نشان می‌دهد تلگرام هنوز مخاطبان خود را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارد و اینطور که تحقیقات نشان‌ می‌دهد میزان بازدید از تلگرام در روزهای تعطیل بیشتر می‌شود. برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مثال در تاریخ چهارم آذرماه همزمان با میلاد رسول اکرم بازدید از مطالب کانا‌ل‌های تلگرامی به بیش از ۱ میلیارد و ۴۸ میلیون بار رسیده است.

در بخشی دیگر از این پژوهش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آمده‌است که میانگین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - میزان بازدید کل مطالب تولید شده در کانال‌های تلگرامی نسبت به مهرماه ۳۲۰ میلیون بار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - صورت روزانه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزایش داشته‌است. به بیان دیگر استفاده از تلگرام در این ماه با افزایش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همراه بوده‌است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان
خبرگزاری ایرنا با انتشار یک اینفوگرافیک، داده‌های منتشر شده از سوی آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی مجازی دانشگاه تهران را بررسی کرده است.

آزمایشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه تهران به مدیریت دکتر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «مسعود اسدپور» چندین سال است در حوزه آمارگیری کار می‌کنند و سایت‌هایی چون مجلس‌گرافی (مرکز عملکرد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایندگان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مجلس) را در کارنامه خود دارد. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همچنین این مجموعه در دوره‌‌های متفاوت فعالیت‌های تلگرام را بررسی کرده و آمارهایی از روزهای قبل و بعد از فیلترینگ ارائه کرده‌ بود.

پیش تر «احسان اصلانیان» یکی از کارشناسان آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تهران در گفتگوی خود با دیجیاتو - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سابقه چندین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ساله این مرکز در آمارسنجی و همکاری‌های آنها با خبرگزاری‌ها و نهادهای دولتی خبر داده و به دیجیاتو اطمینان خاطر داده بود که ارقام مندرج در این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آمار تا حد زیادی درست هستند:

«در سامانه پایش ما نزدیک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به ۹۰۰ هزار کانال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فارسی زبان پابلیک تلگرامی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وجود دارد که روزانه پایش می‌شوند. البته رصد کردن مجموعه ما صرفا به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تلگرام محدود نمی‌شود و کل فضای وب و دیگر شبکه‌های اجتماعی را نیز در برمی‌گیرد. ما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اطلاعات را به صورت انبوه جمع آوری کرده و با آنالیز کردن آنها، داده‌هایی را به صورت رسمی منتشر می‌کنیم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و دیتای خودمان را روزانه آپدیت نگه می‌داریم. آمارهای مجموعه بارها توسط وزارتخانه‌ها راستی آزمایی شده و صحت آنها تایید شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone