🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17603.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ فروش قطعات موبایل به هواوی را متوقف می‌کند

هواوی با مشکل جدیدی در زمینه تأمین قطعات موبایل روبرو شد. سامسونگ و زیرمجموعه تراشه‌ساز آن از توقف فروش قطعات موبایل به غول فناوری چین خبر داده اند. بر اساس گزارش روزنامه Chosun Ilbo کره ...

هواوی با مشکل جدیدی در زمینه تأمین قطعات موبایل روبرو شد. سامسونگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - و زیرمجموعه تراشه‌ساز آن از توقف فروش قطعات موبایل به غول فناوری چین خبر داده اند.

بر اساس گزارش روزنامه Chosun Ilbo کره جنوبی، سامسونگ و زیرمجموعه تراشه ساز آن یعنی شرکت SK Hynix می‌خواهند از تاریخ ۲۵ شهریور فروش قطعه به هواوی را متوقف کنند.

از ۲۵ شهریور (۱۵ سپتامبر) تحریم جدید وزارت بازرگانی آمریکا علیه هواوی اجرا می‌شوند. بر اساس تحریم جدید، شرکت‌های خارجی که از تجهیزات یا نرم‌افزارهای آمریکایی برای ساخت قطعه موبایل استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به هواوی قطعه بفروشند.

با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - اینکه این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - تحریم هنوز به مرحله اجرا گذاشته نشده، اما کسب و کار هواوی را تحت تأثیر قرار داده است. «ریچارد یو» مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی چند روز قبل اعلام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - کرد که Kirin 9000 احتمالاً - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - آخرین نسل از چیپست‌های پرچمدار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - هواوی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان

تحریم جدید علاوه بر هواوی، به شرکت‌های طرف قرارداد با غول چینی از جمله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - سامسونگ و SK Hynix نیز زیان مالی وارد می‌کند. برای مثال ۴۰ درصد از درآمد ۱۳.۳ میلیارد دلاری SK Hynix در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - نیمه اول ۲۰۲۰ از طریق صادرات قطعه به چین حاصل شده است.

هواوی در تلاش است تا با تأمین قطعات موبایل از شرکت SMIC که از آن به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده محصولات نیمه رسانا در چین یاد می‌شود، وابستگی خود به شرکت‌های خارجی را کاهش دهد. البته با توجه جنگ تجاری آمریکا و چین این راهکار نیز برای طولانی مدت جوابگوی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - نیازهای این شرکت نخواهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - بود.

حدوداً یک هفته قبل وزارت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - دفاع آمریکا از احتمال تحریم SMIC خبر داد که مراوده تجاری شرکت‌های آمریکایی با آن را ممنوع می‌کند. اگر دولت آمریکا چنین تصمیمی بگیرد، SMIC قادر به تأمین تجهیزات مورد نیاز تولید تراشه جهت ارسال به هواوی نخواهد بود.

حتی اگر SMIC تحریم نشود، فناوری‌های تولید چیپ آن دو نسل از بزرگ‌ترین تراشه ساز دنیا و یکی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - از تأمین کننده اصلی هواوی یعنی شرکت تایوانی TSMC عقب‌تر است. بنابراین مدتی طول خواهد کشید تا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - بتواند تراشه‌های مورد نیاز برای بکارگیری در گوشی‌های پرچمدار هواوی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - را بسازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone