🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30995.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و در دوره جدید آن تاکنون ۲۹۱۷ وبسایت و ۲۵۱۰ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند. ...

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - مختلف شناخته می‌شود و در دوره جدید آن تاکنون ۲۹۱۷ وبسایت و ۲۵۱۰ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند.

با توجه به این استقبال و نیز درخواست هایی که برای تمدید مهلت ثبت وبسایت و اپلیکیشن شده، تیم برگزار کننده این رویداد تصمیم گرفته است که مهلت ثبت نام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - شرکت کنندگان را تمدید کند. دلیل دیگری که برای این تمدید اتخاذ شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - بازیبینی سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بنا به دلایل مختلف توسط کمیته داوری رد شده‌اند هم برمی‌گردد. در هر حال مهلت ثبت نام این رویداد تا 5 آذر ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند در وبگاه رسمی این رویداد به طور رایگان ثبت نام کنند.

همچنین یادآوری می‌کنیم ثبت نام زودهنگام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - با ۵۰٪ تخفیف در اختتامیه و کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران تنها تا انتهای آذر ماه ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام در کنفرانس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

امسال همچنین «گروه‌های ویژه» در جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند. یکی از اهداف این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - بخش، جداسازی بهترین‌های جدید از بهترین‌هایی است که شانس برنده شدن بالایی دارند، چراکه کسب‌وکار بزرگی هستند.

این گروه شامل بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین سایت از نظر طراحی دیداری، بهترین سایت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - از نظر ساختار و دسترسی، بهترین اپلیکیشن موبایل، بهترین اپلیکیشن موبایل سال ۹۷ و بهترین وب سایت (کسب و کار) سال ۹۷ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone