🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19239.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اداره هوانوردی آمریکا مخابره موقعیت مکانی را برای پهپادها الزامی می‌کند

اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد نصب تجهیزات مخابره موقعیت مکانی روی بسیاری از پهپادها از سال ۲۰۲۲ اجباری می‌شود. اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) جدیدترین قوانین مربوط به پهپادها را منتشر کرد. به موجب ...

اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد نصب تجهیزات مخابره موقعیت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - مکانی روی بسیاری از پهپادها از سال ۲۰۲۲ اجباری می‌شود.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) جدیدترین قوانین مربوط به پهپادها را منتشر کرد. به موجب این قوانین که از اوایل سال ۲۰۲۱ اجرا می‌شوند، دارندگان پهپادهای مجوزدار می‌توانند پهپاد خود را در صورت شرکت در کلاس‌های آموزشی و نصب چراغ هنگام شب به پرواز درآورند. این قانون جدید برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - شرکت‌هایی مثل آمازون و وینگ (زیر مجموعه آلفابت) خبر خوبی است و به آنها اجازه استفاده از پهپاد برای ارسال مرسولات در شب را می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان

قوانین جدید اداره هوانوردی فدرال آمریکا اما برای کسانی که به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - طور تفریحی از پهپادها استفاده می‌کنند تغییرات بزرگ تری به وجود خواهد آورد. از سال ۲۰۲۲ تمام پهپادهای به فروش رفته در آمریکا با وزن بیشتر از ۰.۵۵ پوند (۲۵۰ گرم) باید به تجهیزات مخابره موقعیت مکانی و احراز هویت (برای پهپاد و مالک) مجهز شده و داده‌های مکانی را به مقامات محلی ارسال کنند. به عبارت دیگر تقریباً تمام پهپادها باید پلاک دیجیتال داشته باشند.

بدین ترتیب از سال ۲۰۲۲ دیگر امکان پرواز قانونی بسیاری از پهپادها بدون استفاده از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - تجهیزات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - شناسایی موقعیت مکانی وجود نخواهد داشت. FAA اشاره می‌کند که در برخی مواقع، مثلاً زمانی که پهپادی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - با وزن کمتر از ۲۵۰ گرم بخواهد بر فراز جمعیت بزرگ پرواز کند، باید موقعیت مکانی خود را به مقامات ارسال کند. البته امکان پرواز پهپادها بدون تجهیزات مخابره مکانی همچنان وجود خواهد داشت، ولی فقط در مکان‌های مخصوصی که توسط اداره یاد شده تعیین می‌شوند.

FAA می‌گوید این قوانین «گامی بزرگ در مسیر یکپارچه‌سازی کامل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زنجان استان زنجان - پهپادها در سیستم هوافضای ملی (NAS) به شمار می‌روند» و به نقش تجهیزات ارسال موقعیت مکانی در ارائه اطلاعات حیاتی به آژانس‌های امنیت ملی، اعمال قانون و دیگر آژانس‌های دولتی مسئول برقراری امنیت عمومی اشاره می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone