🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21461.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

متن نامه تیم کوک به کارکنان اپل پیرامون مرگ جورج فلوید

تیم کوک مدیرعامل اپل روز یکشنبه این هفته یادداشتی را در رابطه با مرگ جورج فلوید برای کارکنان این شرکت ارسال کرد. سیاهپوست ۴۶ ساله ای که کشته شدنش توسط پلیس آمریکا موجی از اعتراضات ...

تیم کوک مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپل روز یکشنبه این هفته یادداشتی را در رابطه با مرگ جورج فلوید برای کارکنان این شرکت ارسال کرد. سیاهپوست ۴۶ ساله ای که کشته شدنش توسط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - پلیس آمریکا موجی از اعتراضات را در سراسر خاک این کشور به راه انداخت. در ادامه متن نامه تیم کوک به کارکنان اپل را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیرامون این اتفاق می خوانیم.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

سلام

حالا که این نامه را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - می خوانید دردی عمیق روح ملت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - ما را خراش داده و قلب میلیون ها نفر را جریحه دار کرده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. ما برای آنکه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنار هم بمانیم باید یکدیگر را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - همراهی کنیم، ترس، آسیب ها و خشم ناشی از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - مرگ بی منطق جورج فلوید را بشناسیم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و تاریخ طولانی تر نژاد پرستی را مرور کنیم.

این گذشته دردناک هنوز هم وجود دارد؛ نه تنها در شکل خشونت که در تجربه هر روزه تبعیض ریشه داری که در جامعه ما جریان دارد. این تبعیض در سیستم قضایی ما وجود دارد، در آمار مرگ و میر سیاهان دیده می شود و در نابرابری های خدمات شهری و آموزش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - به کودکان نیز احساس می شود. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - البته قانون ما تغییر یافته اما واقعیت اینجاست که حمایت گسترده ای از جامعه سیاهپوستان به چشم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمی خورد.

از آن زمان که کودک بودم تا امروز شاهد رشد و پیشرفت آمریکا بوده ام اما هنوز که هنوز است جوامع - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - رنگین پوستان تبعیض و نابرابری را تحمل می کنند.

از بسیاری از شما شنیده ام که ترسیده اید؛ در جوامع خود ترس دارید، در زندگی روزمره خود ترس دارید و بدتر از همه اینکه از رنگ پوست خود ترس دارید. اگر همه مردمی که عشق، تلاش و زندگی خود را وقف این کشور کرده اند از بند ترس هرروزه خود رها نشوند نمی توانیم جامعه ای درخور ستایش داشته باشیم.

ماموریت ما در اپل همواره ایجاد فناوری هایی بوده و هست که امکان تغییر جهان و تبدیل دنیا به جایی بهتر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - را فراهم می کنند. ما همیشه قدرت خود را از تنوع [نژادی، جنسیتی و .. در محیط کاری] گرفته ایم و به تمام آنها که از سراسر دنیا قدم به فروشگاه هایمان گذاشته اند خوشامد گفته ایم و تلاشمان این بوده که شرکتی شامل همه بسازیم.

اما ما با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - همراهی هم باید کاری فراتر از این انجام دهیم. امروز اپل کمک هایی را به تعدادی از گروه ها از جمله طرح برابری و عدالت می کند که یک سازمان غیرانتفاعی است و هدفش به چالش کشیدن نابرابری های نژادی و حمایت از حقوق انسان ها خصوصا آنها که بیشتر از بقیه در جامعه آمریکا آسیب پذیر هستند. ما به بهانه ماه ژوئن و همچنین به پاس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - روز آزادی، بخشی از این کمک ها را به بنیاد Benevity اختصاص می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - دهیم.

برای ایجاد تغییر، ضروریست که در سایه دردی عمیق که همیشه احساس شده اما نادیده گرفته شده، دیدگاه ها و اعمال خود را بازنگری کنیم. مسائل مربوط به کرامت انسانی هیچگاه نباید در حاشیه باشند. به تمام همکارانمان در جامعه سیاهپوستان می گویم؛ ما شما را می بینیم. شما مهم هستید، زندگی هایتان اهمیت دارد و اپل برای شما ارزش قائل است.

به تمامی همکارانمان که حالا روحشان آزرده شده می گویم؛ لطفا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بدانید که شما تنها نیستید و ما منابعی برای حمایت از شما اختصاص داده ایم. حالا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد که با هم صحبت کنیم و درمانی برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - درد مشترک انسانی مان پیدا کنیم. ما همچنین منابع آزادی داریم که می توانند به ما در این مسیر کمک کنند (مثلا برنامه کمک به کارکنان و منابع مربوط به سلامت روحی آنها).

شرایط به گونه ایست که بسیاری  فقط می خواهند به شرایط عادی برگردیم؛ شرایطی که صرفا با روی برگرداندن از عدالت عادی می شود. شاید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - گفتنش سخت باشد اما همین خواسته قلبی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - خیلی از ما نشانه ای از رجحان قائل شدن است. مرگ جورج فلوید شوکه کننده بود و البته یک نشانه دردناک مبنی بر آنکه باید هدفی فراتر از آینده «عادی» را برای خود متصور شویم و جامعه ای بسازیم که در آن برابری و عدالت در بالاترین شکل ممکنش وجود دارند.

مارتین لوتر کینگ می گوید: در هر جامعه ای افرادی هستند که از شرایط موجود حمایت می کنند و افراد بی تفاوتی که در انقلاب ها در خواب به سر می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - برند. امروز بقاء و حیات ما به توانایی مان برای بیدار ماندن بستگی دارد؛ به اینکه خود را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - با ایده های جدید وفق دهیم و به اینکه هوشیار باشیم و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - با چالش تغییر روبرو شویم.

ما با هر نفسی که می کشیم باید به این تغییر تعهد بدهیم تا دنیایی بهتر و مملو از عدالت برای همه ساخته شود.

تیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone