🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21464.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دانشمند ایرانی در بند در آمریکا به کشور بازگشت

سیروس عسگری، پروفسور متالوژی و استاد مهندسی مواد دانشگاه شریف که در سال ۲۰۱۶ به اتهام فروش اسرار علمی یکی از دانشگاه های آمریکا به زندان محکوم شده بود بعد از چهار سال از زندان ...

سیروس عسگری، پروفسور متالوژی - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و استاد مهندسی مواد دانشگاه شریف که در سال ۲۰۱۶ به اتهام فروش اسرار علمی یکی از دانشگاه های آمریکا به زندان محکوم شده بود بعد از چهار سال از زندان آزاد شد و به کشور بازگشت. آقای عسگری در ماه نوامبر (آبان ماه گذشته) از سوی یکی از دادگاه های فدرال آمریکا تبرئه شد.

ماه گذشته خبرگزاری های سراسر جهان گزارش دادند که آقای عسگری بعد از بهبودی از کووید ۱۹ به ایران بازگردانده می شود و امروز صبح او در حالی که ماسک بر چهره داشت وارد فرودگاه بین المللی تهران شد.

پیشتر برخی گمانه زنی کرده بودند که پرفسور عسگری در چارچوب طرح مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا به کشور بازگشته اما هر دو کشور این گمانه زنی را رد کرده اند.

تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این استاد دانشگاه ۵۹ ساله که از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف هم هست پیشتر از سوی بازرسان آمریکایی به سرقت اسرار تجاری مرتبط با - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک پروژه تحقیقاتی در دانشگاه Case Western Reserve در اوهایو برای - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیروی دریایی آمریکا متهم شده بود.

آقای عسگری نیز مرتبا این اتهام را رد می کرد تا اینکه نهایتا اواخر سال گذشته قاضی دادگاهی در آمریکا او را از اتهاماتش تبرئه کرد.

سیروس عسگری به خاطر تحقیقاتش - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در حوزه باتری های لیتیومی یونی شهرت دارد و هم اکنون استاد تمام دپارتمان مهندسی مواد دانشگاه شریف است. او در سال ۱۳۷۱ پس از - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کسب مدرک کارشناسی ارشد مواد و متالوژی دانشگاه تهران برای ادامه تحصیل به - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آمریکا عزیمت کرد و مدرک دکترای خود را در همین رشته از دانشگاه درکسل دریافت کرد. عسگری پس از اتمام تحصیلات به ایران بازگشت و در دانشگاه شریف مشغول تدریس شد.

تا به امروز خبرگزاری بین المللی - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از جمله گاردین و اسوشیتد پرس گزارشات متعددی را در رابطه با وضعیت آقای عسگری در بازداشت منتشر کردند و اشاره کرده اند که پلیس - تعمیرات لباسشویی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فدرال آمریکا با وجود صدور حکم تبرئه، مرتبا این فرهیخته ایرانی را به شهرهای مختلف و بازداشتگاه های گوناگون برده و از بازگرداندن او به ایران خودداری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone