🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21481.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با شارژرهای بهینه‌تر به حفظ محیط زیست کمک می‌کند

زمانی که صحبت از شارژر موبایل می‌شود اکثر کاربران به سرعت شارژ و راحتی استفاده کردن از آن فکر می‌کنند و بازدهی انرژی اهمیت چندانی ندارد. سامسونگ به منظور تمایز از رقبا و اهمیت بیشتر به ...

زمانی که صحبت از شارژر موبایل می‌شود اکثر کاربران به سرعت شارژ و راحتی استفاده کردن از آن فکر می‌کنند و بازدهی انرژی اهمیت چندانی ندارد. سامسونگ به منظور تمایز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - از رقبا و اهمیت بیشتر به محیط زیست، شارژر USB-C موبایل‌هایش را با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - بازدهی انرژی بالا و اتلاف برق پایین تولید می‌کند.

سامسونگ معتقد است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - ایجاد تغییراتی کوچک در ساختار شارژرها مزایایی قابل توجه را برای محیط زیست به دنبال دارد. این سازنده کره‌ای شارژرهایی توسعه داده که حین شارژ باتری و همچنین زمانی که به گوشی وصل نیستند، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - بازدهی انرژی را حفظ می‌کنند. این شارژرها از مواد بازیافتی ساخته شده و در برابر آتش گیری و خطراتی از این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - دست مصون هستند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان

شارژرهای فعلی گوشی‌های گلکسی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵، ۲۵ و ۴۵ واتی را فراهم کرده و در زمان صرفه جویی می‌کنند. این شارژرها گوشی را با بازدهی انرژی بیش از ۸۰ درصد شارژ می‌کنند که مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا است. البته زمانی که شارژر به گوشی وصل نیست، همچنان میزان کمی الکتریسیته از پریز مصرف می‌کند که یکی از عوامل اتلاف برق به حساب می‌آید.

سامسونگ با در نظر گرفتن این مورد، نرم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - افزار شارژرها را به گونه‌ای توسعه داده که آن‌ها را حین وصل نبودن به گوشی غیرفعال یا اصطلاحاً به خواب برده و به محض وصل شدن به گوشی، شارژر را از خواب بیدار می‌کند.

ضایعات پلاستیکی یکی از بزرگ‌ترین معضلات محیط زیست به شمار می‌روند، به همین دلیل سامسونگ از مواد بازیافتی مثل PCM برای تولید شارژرهای تلفن همراه استفاده کرده که میزان تولید ترکیبات مضر حین ساخت پلاستیک را کاهش می‌دهند. سامسونگ مدعی شده برای تولید شارژرهای موبایل بیش از ۵ هزار تن مواد PCM استفاده کرده است.

مهندسان سامسونگ امیدوارند مصرف کنندگان حین خرید گوشی جدید به امتیاز بازدهی انرژی شارژر نیز توجه کرده و با خرید محصولی که بیشتر دوستدار محیط زیست است، به سبزتر کردن دنیا کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone